Flemen/voorwerp vasthouden op commando

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:09

Beetje brokjes in je gesloten hand dan willen ze graag friemelen met de lip eraan is ook een manier.

LADPR

Re: [VD] Flemen/voorwerp vasthouden op commando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:08

Ik friemel ze op de neus en dan gaan ze vanzelf flemen, commando's er aan geplakt en klaar.

Dingen vastpakken. Daarvoro belonen we ze al vanaf veulen als ze een skippybal of wat dan ook optillen. Ik geef ze iets aan geeft het toekomstige commando erbij en vaak apkken ze eth al heel vlot zelf vast. Kwestie van belonen daarna en het commando leren.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 00:41

karoliena schreef:
vaak apkken ze eth al heel vlot zelf vast. Kwestie van belonen daarna en het commando leren.

Totdat ze de poetskisten van stalgenootjes door de gang heen beginnen te gooien...

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 09:45

Haha, ik heb daar nooit problemen mee, ik bedenk eerst wat ik ze geef. Ik geef ze dus geen halstertouwtjes bijvoorbeeld juist om zulke dingen voorkomen.

AYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 16:11

Mijn pony fleemt wanneer je met een plastic (boterham) zakje over zijn neus wrijft. (waar brood in heeft gezeten )

venusjah

Re: Flemen/voorwerp vasthouden op commando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 11:51

Mijn vorige paard fleemde als ik cooling gel onder haar neus hield. Ik had het erna ook bij een ander paard geprobeert en die deed het ook. Misschien doet jouw paard het ook?