Ik vraag me af waarom je dit wilt, er zijn zoveel leuke dingen die je je paard kunt leren dus waarom nou precies dit? Het ziet er misschien erg leuk uit, maar het kan zo fout gaan!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nancy22 schreef:Doe het alsjeblieft niet en anders onder begeleiding van een ervaren, liefst volwassen, vd'er met verstand!![]()
Ik vraag me af waarom je dit wilt, er zijn zoveel leuke dingen die je je paard kunt leren dus waarom nou precies dit? Het ziet er misschien erg leuk uit, maar het kan zo fout gaan!
mies_tinus schreef:Mijn vz-pony zal daar NOOIT gebruik van laten maken!!! Dat weet ik echt 200 procent ( misschien ook wel 1000 procent ) ZEKER!!!![]()
Ik zal het wel proberen van dat je de ene been optilt en dan 'hoog' zegt!!![]()
Ik heb trouwens ook mijn vz-pony laten knielen en laten liggen aan de hand geleerd!!
doei
_Nancy_ schreef:Doe het alsjeblieft niet en anders onder begeleiding van een ervaren, liefst volwassen, vd'er met verstand!![]()