vrijheidsdressuur blunders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annelore_t

Re: vrijheidsdressuur blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:00

Die van mij kan alleen de spaanse pas. Dat kon hij al toen ik hem kreeg en kwamen we per toeval achter. Hij doet niet echt iets fout maar als hij zenuwachtig is en iets niet snapt gaat hij dat doen omdat hij weet dat hij daar altijd complimentjes voor krijgt.

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 13:09

Annelore_t schreef:
Die van mij kan alleen de spaanse pas. Dat kon hij al toen ik hem kreeg en kwamen we per toeval achter. Hij doet niet echt iets fout maar als hij zenuwachtig is en iets niet snapt gaat hij dat doen omdat hij weet dat hij daar altijd complimentjes voor krijgt.

haha dat is ook best slim

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:28

Hihi, toen ik me jonge peerdje had aangeleerd om zijn benen zelf op te tillen. (voor hoefsmid e.d.)
Bleef hij dat maandenlang random doen. Gelukkig niet gevaarlijk, maar heb, nadat ik het weer afgeleerd had, voor de zekerheid nog maar een jaartje gewacht. :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:52

:')

Verder pas show gehad waarbij mn andalusier de show steelde terwijl ik met Winnie werkte.... winnie netjes liggen, Django kwam er bij rollen :=

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 17:25

haha wat een poepie