Hardlopen met paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kim

Re: Hardlopen met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:22

Ik doe het ook heel af en toe!! pony blijft goed bij me en past zich aan aan mijn tempo, echt heel erg fijn en hij vindt het ook enorm leuk :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:26

Ik jog ook regelmatig met mijn Haflinger. Wij hebben alleen maar asfalt in de buurt.
Wordt ze ook goed verkeersmak, volgend jaar wordt ze beleerd voor de kar dus dit is ideaal. :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:06

soesita schreef:
Ik ga ook af en toe joggen met mijn haflinger. Nu weer zelf aan het opbouwen met intervaltraining na een tijdje te hebben stilgelegen zelf. Ik heb ook wel de indruk dat de pony het leuk vind. Wij hebben helaas weinig keuze wat de ondergrond betreft: allemaal asfalt. -O-

Ik sta in de buurt en ik ken het, rot asfalt. Al is er op zich wel een heel stuk zonder asfalt te doen (paard op gras, jij op asfalt), namelijk langs de hamweg, als je nog op de stal in de bende staat.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:09

Ja ik ook. Begonnen met pony. Nu met fries, ze vinden het ontzettend leuk. En kunnen niet wachten om weer te lopen. Krijg ze er lekker verkeersmak van, spanning vloeit snel weg omdat ze ook mogen draven. Mijn fries is het enthousiaste van de twee... Die vind het prachtig.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:02

xSlvna schreef:
soesita schreef:
Ik ga ook af en toe joggen met mijn haflinger. Nu weer zelf aan het opbouwen met intervaltraining na een tijdje te hebben stilgelegen zelf. Ik heb ook wel de indruk dat de pony het leuk vind. Wij hebben helaas weinig keuze wat de ondergrond betreft: allemaal asfalt. -O-

Ik sta in de buurt en ik ken het, rot asfalt. Al is er op zich wel een heel stuk zonder asfalt te doen (paard op gras, jij op asfalt), namelijk langs de hamweg, als je nog op de stal in de bende staat.

Ja klopt, dat zou eventueel nog een optie zijn. Maar de Hamweg is nu ook weer niet de gezelligste plek om te gaan joggen hé. -O- Dan toch liever de kleine landweggetjes.

Brittxxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:11

Ook ik ren wel eens een rondje met m'n twee shetlanders, vinden ze erg leuk.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:14

ik loop hard nou, ik jog met mijn dartmoor en loop hard met mijn draver :')
ik loop op het fietspad en paard in de berm. of beiden op het gras door het bos.
tjaa je ziet niet zo heel veel :+ https://www.youtube.com/watch?v=iVuMaFqx5tw
zodra ik ren rennen ze mee ga ik stilstaan staan ze stil.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:17

Ik loop bijna iedere week rondjes van ongeveer 7 kilometer samen met mijn shetlander. Dat vind ze helemaal geweldig, iedere X weer een andere route door het bos en dan lekker veel sprinten *\o/*

mygoldeneye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:30

Ben laatst ook een rondje gaan rennen alles ging goed totdat ik een sprintje ging trekken en mevrouw begon te bokken, hield haar gelukkig wel en stopten vrij snel haha. Beetje over enthousiaste bulldozer. :)
Denk dat ik het van de zomer ook lekker 4/7 keer per week ga doen! :)