Mensen vinden het vaak maar apart.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 10:47

xLillith schreef:
Ik ben 16, en ik ben echt serieus bezig met grondwerk en vrijheidsdressuur. Ik kan door ziekte niet altijd rijden en mijn pony is een echte show pony, dus voor ons is het ideaal!
Op mijn huidige stal word ik totaal niet serieus genomen, maar dat word je hier sowieso niet als je niet minstens L2 rijd met je paard. Dus wij verhuizen zaterdag naar een andere stal, waar zelfs de eigenaresse bezig is met vrijheidsdressuur.

Wat jammer dat je op je stal niet serieus genomen wordt.
Hopelijk op je nieuwe stal wel! Handig van die eigenaresse..
Maar wat doet ze dan? Gewoon voor de fun.. of echt serieus.
Wat wordt er trouwens bedoelt met serieus? Dat je aan shows enzo doet?
Dat lijkt mij wel erg leuk, als ik ooit zo goed word, haha. Zijn ook nog maar 4 maandjes bezig.

NikkivanOlst

Re: Mensen vinden het vaak maar apart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:49

Serieus is denk ik vooral dat je er veel mee bezig bent en niet voor de grap je paard eens iets leert doen :)

saskiakefie

Re: Mensen vinden het vaak maar apart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:51

Ik ben 21 en ik doe aan VD maar eerlijk gezegd ehmm ik zou zo niet weten wie er nog meer aan doet, behalve dan bokkers, maar buiten bokt in mijn omgeving...?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:24

Ik ben 25 en doe steeds intensiever aan VD :)

Kijk eens naar Lieke Santman, Joyce De Vos, Nikki Van Olst etc etc, allemaal 25 plussers die aan VD doen :)

(eerlijk gezegd wordt ik gek van de jeugd met hun 101 facebookpagina's, maar kom, kan je niet tegenhouden vermoed ik := )