Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kesha1 schreef:oke ik glip er bij in want het is zo goed als mijn verhaal
heb een dikke kwarkfjord want zo dik is/wasie
ik heb heel vaak geprobeerd te longeren, ik krijg ook les van iemand maar ik wil nu eerst voor in de zomer goed te leren rijden met haar en daarna longeren.
en geloof me als ze op een dreigende manier op je af loopt; staartzwiepend, oren plat in de nek, de chaggie snorkolgeluiden, dan stop ik met longeren en ga ik wel wijken voor druk -poos niet meer gedaan i know moet weer een doen- ze heeft ook geen respect voor de zweep als ik der een tik mee verkoop -doe ik niet vaak- bokte ze ernaar waneer ik longeerde.
iemand tips voor mij, ik ga zeker na mijn "leer je poown normaal buiten te rijden" lessen vragen of ze wilt helpen met longeren! maar wat kan ik verder doen? ja ik weet we moeten haar nog leren het woord 'respect'
kesha1 schreef:ze heeft ook geen respect voor de zweep als ik der een tik mee verkoop -doe ik niet vaak- bokte ze ernaar waneer ik longeerde.
iemand tips voor mij, maar wat kan ik verder doen? ja ik weet we moeten haar nog leren het woord 'respect'
Sassol schreef:@TS: Fijn dat jullie zo vooruit gegaan zijn! Je hoeft niet lang te wachten met longeren als de 4 games goed gaan, ga je gewoon door naar game 5. Wat dus neerkomt op (minder dodelijk saaie) longeren, maar dan op lichaamstaal met meer variatie.
kesha1 schreef:*was/is hard voor de mond* niet door mij dat was al toen ik erop ging zitten