Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pluisje88 schreef:Heel eerlijk gezegd heb ik het idee dat jij een ander beeld van normaal en netjes hebt dan wij
Bij dravers is de galop nou eenmaal moeilijk. Om dit redelijk goed te krijgen moet je er gewoon heel veel aan verbeteren en blijven verbeteren, met een geschikte training.....
pluisje88 schreef:Dat bedoel ik jaik zou daar niet tevreden mee zijn dus
Ziet er gezellig uit, maar heeft in mijn ogen niks te maken met verbeteren
pluisje88 schreef:Kijk het geeft niet, want niemand is perfect. En als je het paardje gewoon hebt voor de lol, maakt het in feite niet uit hoe hij loopt. Dat is helemaal prima. Alleen voltige is heel belastend voor een paard, en zeker als hij niet soepel kan bewegen. Denk dus dat je een keuze moet makenDe eerste wedstrijd gaat idd niet lukken
karijn schreef:Misschien maar goed dat de wedstrijd niet doorgaat. Want los van het correct laten galopperen aan de longe, hoe reageert ze als er iemand naast haar komt meerennen en op haar rug zal springen???
Ayasha schreef:Een paard dat zoveel kracht in de rug mist en zo moeizaam galoppeert moet je ook niet in drie weken tot voltigepaard
willen klaar stomen.
Hij doet contra en volgens mij ook een paar passen overkruist. Buitenvoorbeen grijpt het verst naar voren en dat moet het binnen voorbeen zijn.
ALS het al doenbaar en eerlijk zou zijn om dit paard klaar te stomen (wat het niet is) is de vraag ook nog maar of iemand die niet eens ziet in welke galop ie zit daar geschikt voor is.