Cassidy schreef:En waar ik me aan erger is de opmerking dat je Parelli "erbij" doet. Het gaat niet om de oefeningen, het gaat om wat je met de oefeningen bereikt. Als Parelli verwordt tot "dingetje doen" schiet het zijn doel voorbij.
Gezien dit een reactie op mijn bericht is, toch een reactie.
Ik heb nergens gezegd dat ik speciaal "parelli" ga kiezen en ook niet dat ik het als "dingetje erbij" ga doen. Maar als extra bij wat we al met haar doen. Dat is niet hetzelfde.
Ze loopt onder het zadel, wordt veel gelongeerd, werken met lang lijnen (Methode van Voest voornamelijk), werken heel veel met lichaamstaal, proberen steeds te bedenken of wat wij vragen duidelijk is voor haar ipv mixed signals etc. Voor ons is het dan dus geen dingetje, maar een aanvulling op wat er al gebeurd. Iets extra's om dat uit te breiden. Om ons nog meer in te verdiepen om zo te kijken of we er nog meer uit kunnen halen.
Ik heb dus niet geschreven wat jij gelezen hebt. Had ik het wel zo bedoeld, zou ik je opmerking wel begrijpen hoor. Had mijn eerste bericht meteen iets uitgebreider kunnen maken natuurlijk... Was dit meteen duidelijk geweest