Longeersingel schuift naar voren, staartriem..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:17

Nou sorry hoor, je weet heel goed dat ze te dik is en dat dat niet goed is. Lijkt me dus niet dat mensen daar nog over vallen. Ik zie liever een te dik paard dat te dik is geworden door veel buiten lopen ivm ziekte dan een paard dat een half jaar in een box moet en elke dag wordt volgespoten met verdoving omdat ie anders niet handelbaar is. Het is kiezen uit twee oplossingen die niet ideaal zijn, maarja wat moet je dan?
Laatst bijgewerkt door pluisje88 op 11-02-14 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 17:18

malih schreef:
hier ook een schuivende longeer singel. heb voor fenya een staartriem ingebrui. Heb een gewone staart riem gekocht maar dan een maatje groter ipv pony heb ik cob. past perfect en js echt de oplossing.

Oké fijn om te horen!!

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 17:20

pluisje88 schreef:
Nou sorry hoor, je weet heel goed dat ze te dik is en dat dat niet goed is. Lijkt me dus niet dat mensen daar nog over vallen. Ik zie liever een te dik paard dat te dik is geworden door veel buiten lopen ivm ziekte dan een paard dat een half jaar in een box moet en elke dag wordt volgespoten met verdoving omdat ie anders niet handelbaar is. Het is kiezen uit twee oplossingen die niet ideaal zijn, maarja wat moet je dan?

Dankjewel, dat vind ik ook fijn om te horen, was ook echt niet aanvallend bedoeld, ook al leek het misschien.

Anoniem

Re: Longeersingel schuift naar voren, staartriem..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:40

als ik jou was gwn een staartriem kopen

LET OP: een paard kan soms last hebben van het deel dat onder zijn staart door gaat
mijn pony kreeg daar wondjes en ik heb er nu een bondje om heen

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 15:53

elodiexdidi schreef:
als ik jou was gwn een staartriem kopen

LET OP: een paard kan soms last hebben van het deel dat onder zijn staart door gaat
mijn pony kreeg daar wondjes en ik heb er nu een bondje om heen

oke tnx voor de tip!

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 21:21

Ik weet dat hier lang niet op gereageerd is, maar ik wil even laten weten dat ik een staartriem heb gekocht en dat dit heel goed gaat nu. Wilt iemand een foto zien??

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:28

Ik wil wel graag weten wat voor een staartriem je nu hebt? Hier ook een schuivende longeersingel. Mijn shet is niet eens echt te dik maar "heeft wat weinig schoft" (schoft? Heeft een shet een schoft?)

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 21:35

Ja nu heb ik dat ook met mijn lesgeefster besproken en ze zegt dat het deels licht aan het geen schoft hebben van mijn pony, ze is nu geschoren en blijkt helemaal niet heel dik te zijn.
Ik heb deze staartriem in de maat Pony en dan een gaatje bijgemaakt. http://www.agradi.nl/harrys-horse-staartriem-pony.htm Heb er een bontje op gemaakt aan de staart.