Boke en jij zijn een goed team en jullie zijn goed op weg Pres werd ook bijna nooit bekapt 4x per jaar max en dan kon er nog bijna niks vanaf de hoeven van de meeste appaloosa's zijn vrij kort of nou ja beter gezegd van diegene die ik ken dan
ik zal zo je pb ff beantwoorden heb het best druk gehad haha dus nog geen tijd voor gehad.
maar goed bezig hoor!
Pandora2
Geplaatst: 31-01-14 20:05
Mooiiiiiii! Leuk om zien dat jullie band zo hecht is ! Knappe kleuren heeft ie ook !
Dank jullie wel allemaal, fijn dat hetgeen ik voel (een band) blijkbaar ook te zien is.. doet echt deugd
SWP
Geplaatst: 01-02-14 11:15
Sabine is het mogelijk om in de toekomst stapritjes te gaan maken, of kan/wil je dat niet? Maar zo laten lopen aan neckrope ik denk dat het een goed gevoel geeft voor het paard, en ook iets van zelfvertouwen, fijn hoor.
Anoniem
Geplaatst: 01-02-14 12:29
Bedoel je onder het zadel? Weet het nog niet, sluit niks uit in ieder geval (stiekem zou ik het wel leuk vinden, kan ik toch af en toe in het zadel en kan ik de andere op dat gebied volledig met rust laten ) maar er is nog veel werk aan de winkel en of het echt ooit zo ver komt kan ik nu nog niet zeggen. We proberen rustig dingen op te bouwen en verder gewoon fijn samen bezig zijn en dan zien we wel
SWP
Geplaatst: 01-02-14 17:51
Zo is het rustig aan, vertrouwen in elkaar staat voorop dat begrijp ik.
Wauw ik vind 'm heel stoer, hij gaat er wel voor tuurlijk even aftasten mooi om zien hoe hij nog steeds stapjes vooruit gaat!
Jij mag Kei trots zijn op jezelf en op de band die jullie hebben opgebouwd
Anoniem
Geplaatst: 04-02-14 20:08
Wauw, dank jullie wel [***] is gewoon echt een superpony, vandaag liep hij zo goed in de roundpen.. Helemaal lekker op zijn gemakje, zelfs wat spelen en uitdagen kwam eraan te pas, zo leuk Wel was het een beetje vettig en dus wat glad, dus niet zoveel gedaan, maar wat we deden was wel super leuk En de hoeven gaan nog steeds gewoon super, dat is echt iets waar ik heel veel gewonnen heb, had nooit gedacht dit zo makkelijk te kunnen. We hebben eraan gewerkt, maar het loont ook allemaal (en dat het zo makkelijk gaat is gewoon omdat onze band zo super is geworden, want die hoeven op zich ben ik nooit specifiek mee bezig geweest, is echt puur op vertrouwen .. echt een geweldig gevoel *pennymodus* ).
Daar zijn jullie weer! Onze Boke en Sabine. Wat blijven jullie toch leuk samen. En wat een knappe vent is het toch, helemaal mijn type!
Volgens mij is Boke stiekem ook een beetje stoer aan het worden of niet?
Anoniem
Geplaatst: 17-02-14 18:17
Hij is inderdaad stiekem een beetje stoer aan het worden, met momenten denk ik (of zeg ik) "doe dat nou niet" .. Maarja, hij doet het toch Hij heeft me al stukje over het erf gesleept, want hij wilde gaan wandelen en ik wilde de andere kant uit En verder loopt hij regelmatig ergens tegenop, puur omdat ik "whoo" zeg en hij eigenwijs wil zijn (hij schrikt dan ook totaal niet ofzo, precies alsof hij weet dat het zijn eigen schuld is ).