Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janderegelaa schreef:Door hem in de wei te zetten? Ik snap dat wandelgedrag niet. Wandelen is voor honden, anders hadden ze wel een speciale uitlaatriem voor paarden gemaakt.
janderegelaa schreef:Door hem in de wei te zetten? Ik snap dat wandelgedrag niet. Wandelen is voor honden, anders hadden ze wel een speciale uitlaatriem voor paarden gemaakt.
Batlow schreef:Ik zal toch eerst mijn eigen hond mee nemen naar stal en met elkaar kennis laten maken, dan vragen of mijn moeder mee wilt lopen met de hond aan de lijn, dat enkele keren en als dat goed is onze hond er los bij laten lopen.
monicees schreef:doorlopen, niet verlangzamen, versnellen óf verkrampen!
doe em wel aan een longeerlijn... een kort halstertouwtje is zo uit je handen geglipt als ie een paar passen opzij springt