Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als dit topic dan nog in gebruik is , zou ik het filmpje hier wel plaatsen , en ik hoop daar dan nog zeker advies te krijgen hoe ik het dan doe.
lindar1985 schreef:- wat betreft de bijzet, volgens mij kan je ook veel doen met de manier waarop je de longeerlijnen vastzet aan de singel:
- basis: aan het bit vastzetten, door de zijkant van de singel
- bovenop vastzetten op de singel, door t bit, door de zijkant van de singel, voor meer opgericht lopen ( misschien wat voor jou, stap 2)
- tussen de benen aan de singel vast zetten, door het bit, door de zijkant van de singel : voor lang en laag (misschien gaat ie alleen dan nog meer op de voorhand lopen of niet?)
)

En oke dan heb ik de bijzet tog niet voor niks gekocht als ik naar joun fotos kijk
En wat is het verschil om het in de middelste bovenste of onderste ring te doen ?
Daar kan ik de bijzet dan gewoon van af halen. 
(met mijn eigen paard dan) Verder altijd al les gehad. Het is echt puur de dubbele lijnen waar ik echt niks van begreep haha. Lesje pakken lijkt me zeker geen slecht idee! Zoals ik boven al had vermeld, zal ik binnekort een nieuw filmpje hier op zetten hoe het er dan uit ziet. Hopelijk dan ook zo veel reacties te krijgen !
)