Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjemira schreef:@desteny: ja hij loopt altijd naast me, sta ik stil dan staat hij ook stil. ga ik lopen gaat hij lopen, dus dat ging allemaal perfect tot ik begon met voet geven, hij werd erg opdringerig en vond het TE leuk en bleef maar bezig met voet geven.
@Poly13: daar ben ik het ABSOLUUT niet mee eens, dit paard heeft een verleden en ik ga hem hierin niet uitdagen door hem te slaan, dat is geen oplossing voor Sjors. Als jij denkt dit op te lossen door er een bezem overheen te halen ben je denk ik heel verkeerd bezig. je wint het nl nooit van een paard. ik kan alleen zijn vertrouwen in mij schaden hiermee.
@Ijssnuiver: ja wij gaan nu even terug weer naar de basis, freestyle kan ik en heb er aardig wat lessen in gehad, op de emiel voest manier. dus dat gaan we ook weer oppakken, en laten de kunstjes even voor wat het is.
pol013 schreef:Sjemira schreef:@desteny: ja hij loopt altijd naast me, sta ik stil dan staat hij ook stil. ga ik lopen gaat hij lopen, dus dat ging allemaal perfect tot ik begon met voet geven, hij werd erg opdringerig en vond het TE leuk en bleef maar bezig met voet geven.
@Poly13: daar ben ik het ABSOLUUT niet mee eens, dit paard heeft een verleden en ik ga hem hierin niet uitdagen door hem te slaan, dat is geen oplossing voor Sjors. Als jij denkt dit op te lossen door er een bezem overheen te halen ben je denk ik heel verkeerd bezig. je wint het nl nooit van een paard. ik kan alleen zijn vertrouwen in mij schaden hiermee.
@Ijssnuiver: ja wij gaan nu even terug weer naar de basis, freestyle kan ik en heb er aardig wat lessen in gehad, op de emiel voest manier. dus dat gaan we ook weer oppakken, en laten de kunstjes even voor wat het is.
Nou ja zeg![]()
Heb ik het over slaan of een bezem er over heen halen?
En Ja, indenk dat optie lossen door hem uit te dagen als jij dat zo wil noemen. Is hij nou helemaal van de pot gerukt om jou uit te dagen? Vertrouwen begint gewoon bij respect hoor. Hoe jij dat denkt te krijgen is aan jou maar uit je posts lijkt je huidige manier niet de manier te zijn.
IK ben hier niet degene met een paard die wijkt voor de aanwijzingen van zijn baasje.........
lieverties schreef:J ze pas onderdanig als ze de lippen af likken.
!