Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Nelleke_ schreef:N.a.v. dit topic: [TVG] Ideen waar ik toch dat boek vandaan haal..? wil ik hier peilen hoeveel interesse er is voor een eventuele herdruk van de Nederlandse versie van Das Gymnasium Des Pferdes van Gustav Steinbrecht.
Ik heb eerder contact gehad met een drukkerij, die aangaf dat de drukbestanden waarschijnlijk kwijt zijn en dat de kosten niet opwegen tegen de baten om het boek opnieuw te laten vertalen.
Wellicht, bij een hoop interesse, kunnen we er toch met z'n allen wat meer kracht bij zetten om het boek toch te laten herdrukken.
Citaat:De drukbestanden blijken helaas ook niet meer bij Cadmos te zijn, maar onze speurtocht is nog niet afgelopen. We zullen er zeker alles aan doen om er voor te zorgen dat er een nieuwe druk van het boek verschijnt.
Er is zeker vraag naar het boek, dus de motivatie is er zeker. Mail nog rustig als het naar je smaak te lang duurt, of houd anders onze site in de gaten.