Ik had er van de zomer bijna 1 voor ongeveer 80 euro . Kwam net te vroeg kon niet zoveel geld missen . En stiekem hoop ik op een herdruk . Ben overtuigd dat dat boek weer goed gaat verkopen .
cam
Geplaatst: 30-11-12 00:01
ik heb er 75 euro voor betaald en 10 euro voor het boek van Ernst van loon zag er ook voor 125 voorbij komen
volgens mij kan het boek niet opnieuw uitgebracht worden. iets met eigendomsrechten en erven. maar dat weet ik niet meer heel zeker. maar weet wel dat het al eens eerder is geprobeerd en dat het toen niet is gelukt
Zag laatst 3 mooie Eurocommerce boeken staan voor weinig, ik heb er niks aan, maar voor de liefhebber zijn ze leuk geprijsd! Zo zag ik ook iemand een (in perfecte staat) wintec zadel kopen voor €25,- bij de kringloop. Dat zijn toch leuke dingen
Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben
Liannevh
Geplaatst: 30-11-12 14:38
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is ook erg zeg . Dat ze dan vermeldde dat het om een kopie gaat ... Heb ook kopie DVD, s gekregen van oud stadgenoot . Maar wist dat het kopieën waren
ELpatcho
Geplaatst: 30-11-12 15:16
Ik heb hem een keer bij de bieb geleend. Voor diegene die hem gewoon een keer willen lezen.
Bieb is briljant . Maar dan moet je hem weer terug geven .. En dat wil ik niet . Hij hoort in mn boekenkast Die ik nog niet heb , maar die wel komt ooit
haha, ofwel moet je die van de bieb lenen en nooit meer terug geven, zeggen dat je hem kwijt bent. Dan moet je meestal het boek betalen. hahaha
mltex
Geplaatst: 30-11-12 15:25
Ik had de mijne ook met dikke winst verkocht, had er net geen 50 voor betaald en verkocht iid rond 80 euro Lag hier paar jaar terug bij de boekhandel (http://www.boomker.nl/ misschien brutaal even mailen?) , dacht ook eerst Duits vanwege titel maar bleek Nederlands.
Verkocht de mijne op bol.com gewoon blijven snuffelen ze zijn er echt
ELpatcho
Geplaatst: 30-11-12 15:26
Bij de Slegte daar heb je toch regelmatig tweedehands boeken te koop. Blijven zoeken!
Zinzi_jewel
Geplaatst: 30-11-12 15:27
Oohh da mag niet !!! En geen bieb abbo meer . En op t pasje van mijn dochter van 5 mag hij niet mee . Of als voorlees boek Ze heeft toch een eigen pony . Whaha
En de slegte waar zit dat allemaal . Ik weet een in binnenstad van Eindhoven..
Slegte zit in veel grote steden, maar heeft ook gewoon een webwinkel. Daar brengen mensen dagelijks grote hoeveelheden boeken heen. Dus blijven controleren!
Ik moest hem in de bieb wel bestellen, want hij was niet in de plaatselijke bieb. Maar ach, dan kan je toch alvast beginnen met lezen
mltex
Geplaatst: 30-11-12 15:31
Wat ook optie is, dat ze er gewoon in Nederlands liggen maar de titel is Duits en de logica wil dan wel dat ze onder Duitstalig verkopen Bij boomker staan ze als duitstalig op site maar in de winkel lagen stapels in plastic en 1 inzageboek. Door inzageboek > Nederlands
Vas
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-12 15:33
Geniaal idee, de bieb.. De centrale heeft hem vast wel Misschien raak ik hem wel per ongeluk kwijt
Ik heb hem enkele jaren geleden gekocht (8-9j), bij Story Scientia in Gent.
Jibbel
Geplaatst: 30-11-12 15:38
Ik heb ook eens contact gehad met de drukker en die gaven toen inderdaad aan dat het boek misschien opnieuw zou worden gedrukt. Maar als de bestanden blijkbaar kwijt zijn..
ELpatcho
Geplaatst: 30-11-12 15:38
Jammer dat mensen er zo over denken, je ontneemt andere zo de kans om dit boek ook te lezen. Wat mltex zegt klopt ook, vaak staat er bij taal Duits terwijl dit helemaal niet het geval is.