Ik bedoel alleen te zeggen, dit is geen vrijheidsdressuur maar kunstjes omdat het moet. En niet heel erg vriendelijk tegenover de pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSCWx schreef:Tsja, moet waarschijnlijk snel snel aangeleerd worden om een leuke show te geven.
Niet iedereen neemt er de tijd voor en doet het op de goede manier, evenals andere takken van de paardensport.
xSCWx schreef:Uiteraard, helemaal met je eens.
Maar de mensen die toekijken moeten het leuk vinden.
Als je niet veel verstand hebt van VD ziet het er al snel leuk uit.
Eliine schreef:Ik denk dat deze dame zonder halster en touw snel door de mand zou vallen. Imo is het dus ook niet echt vrijheidsdressuur te noemen dit. Maar idd tricktraining. Schokkend vind ik het niet, in de zin van, dierenmishandeling oid. Maar het ik vind het er niet heel prettig uitzien.
VisibreTeam schreef:Eliine schreef:Ik denk dat deze dame zonder halster en touw snel door de mand zou vallen. Imo is het dus ook niet echt vrijheidsdressuur te noemen dit. Maar idd tricktraining. Schokkend vind ik het niet, in de zin van, dierenmishandeling oid. Maar het ik vind het er niet heel prettig uitzien.
Zonder halster en touw staat die pony gelijk bij de uitgang verwacht ik
celano schreef:80% van de rijfoto's en -filmpjes hier op bokt is zieliger.
enomis123 schreef:celano schreef:80% van de rijfoto's en -filmpjes hier op bokt is zieliger.
![]()
ook al lijkt t mij erg irritant voor die dieren dat ze constant met die zweep lopen te zwaaien voor hun kop, en die tikjes te geven... trouwens, die dieren die ik gezien heb waar vrijheidsdressuur mee gedaan wordt, kijken allemaal zo zuur als wat.. wel apart...
nu zullen er natuurlijk weer allemaal mensen zijn die gillen nou de mijne kijkt niet zuur!
nou dat is dan 1 vd weinige...