Barebackpads.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Re: Barebackpads.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:15

Ik heb die van mij (emiel voest deluxe) via mp gekocht voor 150 euro en zag er nog als nieuw uit

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 21:17

Eerst zat Maan echt voor geen meter, ik kon hem totaal niet uitzitten, maar inmiddels vind ik hem best lekker zitten eigenlijk :) Na ongeveer een half uur drie kwartier begint het zitvlak wel een beetje te irriteren, maar voor de rest prima te doen :)

zat indd ook op marktplaats te kijken, maar kon weinig vinden.... Kan nu wel de Dardo met 25% korting krijgen bij Epplejeck, dus dat is opzich wel weer een pluspuntje!

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:21

Ik heb die bovenste uit je OP. Maar hij ging heel snel stuk, het stiksel liet los en nu kan mn singel niet meer vast.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:26

Contact opnemen met barefoot voor reparatie, productiefouten vallen onder garantie en je mag ook bij slijtage toch bepaalde tijd onbezorgd plezier verwachten.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:28

Volgensmij zit er ook weinig verschil tussen de Dardo en de Barefoot.
Ik heb dus de Barefoot en heb een tijdje terug de Dardo bij de Epplejeck gezien en ik kon eigenlijk geen verschil vinden. Zou me niet verbazen als ze in de zelfde fabriek gemaakt worden.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 21:30

volgens mij zijn alleen de stiksels net iets anders, over de binnenkant kan ik niets zeggen... Omdat ze zo op elkaar lijken begon ik ook te twijfelen :')

NH_trainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:48

Ik heb de witte variant van Emiel Voest. Heb 'm tweedehands van een bokker overgenomen en zag er als nieuw uit. Heerlijk, comfortabele BBP van goede kwaliteit.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 10:40

Volgens mij geldt de korting bij Epplejeck niet op de bbp.. Die valt toch onder zadels?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 13:45

"rijsjabrak" is toch iets anders dan een zadel lijkt me.. Zal het eens navragen :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:16

Zover ik weet was de RoP van Barefoot er eerst, en hebben ze hem van FRA na laten maken.

Vandaar dat hij er zo erg op lijkt. Of het binnenwerk ook hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Ze mogen hem ook niet meer maken van Barefoot en schijnen hem uit het assortiment te moeten halen maar daar zie ik nog weinig van gebeuren :P

Animal: als iets snel kapot gaat doordat er blijkbaar een productiefoutje in zat, dan moet je er gewoon mee terug gaan naar je verkoper hoor en dan hoor je gewoon een reparatie of vervanging te krijgen, of het nu van Barefoot is of een ander merk :)