Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zucchero schreef:Fietsen met paard aan de hand heb ik veel gedaan. Laatste tijd niet meer eigenlijk. Nu ga ik op mijn jonge paard van 8 en neem ik mijn oude paard van 24 als handpaard mee. Galop nog niet geprobeerd, maar stap en draf gaan super. Verwacht bij galop ook geen problemen. Zo met zijn drieën is echt wel heeeeeeel gezellig.![]()
Is net een tweespan. Draven op de terugweg is wel wat lastiger, maar ook nog te doen als het oudje zich een beetje rustig houdt
Brendaaaa schreef:Zucchero schreef:Fietsen met paard aan de hand heb ik veel gedaan. Laatste tijd niet meer eigenlijk. Nu ga ik op mijn jonge paard van 8 en neem ik mijn oude paard van 24 als handpaard mee. Galop nog niet geprobeerd, maar stap en draf gaan super. Verwacht bij galop ook geen problemen. Zo met zijn drieën is echt wel heeeeeeel gezellig.![]()
Is net een tweespan. Draven op de terugweg is wel wat lastiger, maar ook nog te doen als het oudje zich een beetje rustig houdt
Hoe dóe je dat? Met 2 paarden, ik las het hierboven nog een paar keer, dat lijkt me dan toch wel een beeeeeetje griezelig. Doe je dan 1 aan elke kan, of met zijn 2 aan 1 kant hoe moet ik dat voor me zien?