En, wat vonden jullie ervan? Ik vond het echt erg leerzaam op een komische manier! Geen bokkers (behalve anke en lotte) gespot denk ik, niet vermoed in ieder geval.
_Jody_
Geplaatst: 25-11-11 23:45
Ik vond het erg leuk en leerzaam om er heen te gaan, zeker het geld waard Maarre waar was de microfoon dan? Had alleen wel een erg koude kont, terwijl de rest wel warm werd
Dat waren wij, we dachten al bij een paar mensen: dat zijn die van bokt
Ja er eas gezegt dat er een microfoon zou zijn. Eerste stuk zou ook binnen zijn maar door zoveel deelname... De longeerring had ook wel dichter op het publiek gemogen vind ik, maarja was opzich wel geslaagd.
Firefly4
Geplaatst: 26-11-11 11:30
Ik vond het in ieder geval erg interessant. Heb ook genoten van het eerste uitleg... zo lenig als hij is, daar zou ik nog wat voor moeten doen. Zou ik zo gaan buigen, lig ik zeker in de kreukels hahaha.
Ik longeer veel met dubbele lijnen en vond zijn uitleg zeker geslaagd hierover. Heb er ook wat van op gestoken en ga hier binnenkort mee aan de slag.
Ook de personen die ik mee had vonden het erg geslaagd en hebben er van genoten! Dat was het geld zeker waard!
Ja ik schrok me rot toen die zich zo liet vallen en zo naar beneden boog haha!
Fijn dat het leerzaam was!
Firefly4
Geplaatst: 26-11-11 13:29
hahaha ja... hoe hij zich op de grond liet vallen en daarna ineens zichzelf begon rond te springen en op te duwen... wonderbaarlijk... ik zal al mijn botten breken denk ik.
Vond het echt interessant, heb er ook zin in om weer verder te trainen ermee Was gelukkig al op de goede weg. Maar paar kleine dingen verfijnen
Iedereen bij ons op stal zit al te discusseren waar de touwtjes het goedkoopst zijn bij de welkoop 35cent per meter bij een ander 25 cent hahah
Firefly4
Geplaatst: 26-11-11 22:25
hahaha ja; ik dacht ook al; ga geen 6m kopen voor 9,95euro hahaha We hebben thuis ook vaak genoeg nog wat look-a-like-touw liggen dus probeer ik dat wel
Nog ideeen van wie we volgend jaar een clinic kunnen organiseren?
Melia
Geplaatst: 27-11-11 11:21
Ik vond het ook echt leuk/leerzaam, ondanks dat ik eigenlijk nooit longeer. Toch maar eens een over na gaan denken dan. Dat eerste paard was (is) mooi zeg, wat een mooi koppie zat daar ook op! Waren dat toevallig nog bokkers met hun paard? Kan me ook wel heel goed vinden in zijn manier van denken/uitoefenen. Beetje hetzelfde zoals ik zelf ook al deed. De longeerring had inderdaad wel iets dichterbij gemogen, want snapte eerst niet goed hoe hij dat nou deed met die longeerlijn aan de neusriem. Een aantal mensen kwamen wel van ver of niet? Als ik sommige mensen in ieder geval hoorde praten .
Henrieke dat idee had ik ook (van bokkers die uit brabant ed kwamen haha)
Ik vond het ook heel interessant en hij vertelde het ook op een grappige manier allemaal We kwamen hem na die tijd nog bij de auto tegen en vroeg hoe wij het vonden en had nog kort wat uitgelegd over het vast maken van de touwtjes enzo
Heb er zin in om nu bezig te gaan met longeren
Henrieke dat eerste paardje was wel van een meisje die ook op bokt zit zag ik Idd een erg mooi paard, straalde veel kracht uit
Melia
Geplaatst: 27-11-11 11:32
Ja wij hebben ook nog even met hem gepraat, hij vroeg ook aan ons wat wij er van vonden. Haha oke, ik denk dat er vast al wel een aantal aan de slag zijn gegaan.. leuk! Die zweep wat hij had, is dat van Lammert Haanstra of is dat gewoon een 'standaard zweep' zegmaar? Ik hoorde ook nog wel mensen achter ons praten over of hij/zij van bokt zou zijn .