Jambette wilt niet meer.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KanjerLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:42

KRLMA schreef:
Brittjuh97 schreef:
krlma Dankje zal kijken of 1 van de 2 lukt, :)
Ik ga ook altijd even poetsen even lopen en de volgende dag bijv, poetsen en dan even proberen, maar als ik het de 1e x al weer wil proberen doet ie niks, heb je daar misschien nog tips voor ?

Kanjerlove Zal ik zeker doen !!

Karellover Nee hij doet de rest wel gewoon,

Blijven proberen!

Idd maar blijven proberen, desnoods neem je even de tijd ervoor!:) Ik geef zelf vrijheidsdressuurles, en met een middagje trainen pikken de meeste paarden het wel weer op (Natuurlijk wel afwisselent, dan weer lekker spelen, springen, vd, enz)

Brittjuh97

Re: Jambette wilt niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 20:02

Okee ja tijd is wel lastig voor mij, zit nu bijna in me examen jaar :(:( en doe nu al dingen voor me examen enzo, en op de zaterdagen moet ik werken dus heb ik alleen zondag, en in de avond uuren, maar dat is nu niet meer te doen helaas. dus moet op zondag maar even wat eerder me bed uit komen haha :j

KanjerLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:04

Brittjuh97 schreef:
Okee ja tijd is wel lastig voor mij, zit nu bijna in me examen jaar :(:( en doe nu al dingen voor me examen enzo, en op de zaterdagen moet ik werken dus heb ik alleen zondag, en in de avond uuren, maar dat is nu niet meer te doen helaas. dus moet op zondag maar even wat eerder me bed uit komen haha :j

Tja dat kan ook! ;)

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 22:29

haha :)

princess13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:26

Ik zou zeggen blijf niet de hele tijd de jambette oriberen probeer het eerst is met de spagaat ! en dan misschien het compliment en dan kan je altijd weer overnieuw beginnen met de jambette !

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 17:17

princess13 schreef:
Ik zou zeggen blijf niet de hele tijd de jambette oriberen probeer het eerst is met de spagaat ! en dan misschien het compliment en dan kan je altijd weer overnieuw beginnen met de jambette !

Ik doe de jambette juist om hem daarna makkenlijker het spagaat en het compliment te leren :) hihi maar zal kijken of het lukt :D

princess13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 18:59

ja snap ik deed ik ook eerst maar als het niet lukt zou ik toch eerst de spagaat proberen ! en als dat niet lukt kan je is dit misschien handig? http://www.md-vrijheidsdressuur.tk/

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:33

okee, zal kijken of het lukt :D

princess13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:48

okee succes

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:50

Citaat:
ik wil hem ook leren steigeren alleen weet niet hoe, dat heb ik met veel dingen ook met de jambette enz, Ik ben me echt aan het verheugen op me showtje, als die goed gaat wil ik meerdere shows gaan geven, waar moet ik alleen ff kijken

Is dit serieus?

Jij word in jezelf al boos als je paard je niet begrijpt, 9 van de 10 keer is de reden van onbegrip dat de trainer het niet goed aangeeft
of aanpakt. En steigeren? Oei, als je de jambette er met irritatie nog niet inkrijgt word steigeren een rampenplaatje...

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 16:18

Ik ben toch aan het oefenen Stijgeren duurt nog wel een tijdje hoor, dus daar moet je je geen zorgen over maken,, ik ga eerst dit oefenen het gaat al steeds beter :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:19

Je zou er nog niet eens aan moeten dénken, het steigeren. :')

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 16:22

Ik zat alleen maar te bedenken wat ik hem allenmaal wil leren :S is dat zo raar?

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:22

ik heb het mijn pony zo geleerd ik ben tegen hem aan gaan leunen(gewicht op andere kant)
en zijn schouder naar voren gedrukt
ik hoop da tje hier iets aan hebt

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 16:24

shadow38 schreef:
ik heb het mijn pony zo geleerd ik ben tegen hem aan gaan leunen(gewicht op andere kant)
en zijn schouder naar voren gedrukt
ik hoop da tje hier iets aan hebt

Hmm dat lijkt bij me shet niet zon goed idee :P ik moet soms wel op hem leunen ja maar dat vind ie al niet fijn dus ik denk niet dat het makkenlijker is om hem de jambette zo te leren.