een bad waar vroeger water in zat om op de wei te zetten (nu soms ook nog gebruikt word als waterbak)
is van stage van een drukkerij helaas niet van mezelf ook de pony niet de bruine pony achter past er helemaal op de witte durft niet meer
Ik zoek ook nog steeds hoor kom jij iets tegen omgeving almere, kan je het dan ff melden. Doe ik het zelfde
Sodeletuut schreef:Ik heb echt overal gezocht, maar nog steeds niet echt iets gevonden. Zoek ik niet goed? ik heb je al eerder aangeboden dat je een blok mocht komen halen!!
Gewoon een stevige pallet nemen met planken er op geschroefd zoals takkie_muis heeft gedaan of een stuk tapijt er op vastzetten; voldoet prima .takkie_muis schreef:http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 0_0974.jpg
Romana, ja joh ik ben ook elke dag in almere. Suuzepuus, maar dan moet ik helemaal naar Emmen, en ik heb geen rijbewijs. Maar wel heel lief van je.
Sodeletuut schreef:Romana, ja joh ik ben ook elke dag in almere. Suuzepuus, maar dan moet ik helemaal naar Emmen, en ik heb geen rijbewijs. Maar wel heel lief van je. wie weet kom je iets op internet tegen