Welk "speelgoed" hebben jullie in de bak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:43

tootje71 schreef:
bij de kruidvat gekocht en pony is er helemaal gek mee !

Wat is 'ie er in hemelsnaam mee aan het doen, ha ha! :D Dikke pret in elk geval!

siskeh

Re: Welk "speelgoed" hebben jullie in de bak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 18:03

Wha wat een gave foto's :D
Die van mij zijn niet zo heel bijzonder speels, maar het lijkt me gewoon leuk om het in de bak te hebben, weer wat anders dan zand, zand, zand en zand :+

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:12

Hij loopt die bal echt te vermoorden haha woest kan ie op dat ding zijn ( en misschien komen zijn hengsten gevoelens er wel van los ...) Ook kan hij heel druk met een stuk doek zijn hij rent dan zo een half uur lang door het land met een stuk in zijn mond die wappert overal heen helemaal geweldig vind ie dat , ( is wel gister tegen een boom gerent maar is goed afgelopen)

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:13

Afbeelding

Zo boos dus.... :Y)

Afbeelding

Of zijn eigen benen /// :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:36

Wat een woeste knol heb jij zeg! :+ Vind je dat niet een beetje gevaarlijk zo op de stenen?!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:37

ik heb daar al meer reactie op gehad...we hebben een deel van de padock sinds drie weken bestraat ..waarom omdat de paddock een en al blubber en nattigheid was ik had geen stukje waar ze droog stonden..

er komt een nieuwe bak/paddock maar dan op een andere plek en het gedeelte wat bestraat is is er alleen om ze even in kwijt te kunnen of me erge nattigheid dat ze droog staan.