Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Raimondlover schreef:Ik ga het zondag voor het eerst proberen met mijn welsh A, wel met hulp want er rijden daar regelmatig zware tractoren en je weet het nooit.
Naar aanleiding van dit topic maandag het commando BERM aangeleerd, dat werkt wel, alleen op het einde had ie er niet echt zin meer in, maar toen kwam ik erachter dat ik ook al een uur aan het lopen was
Dus voor mij is het niet heel erg bevestigd dat commando, maar ik denk dat ik het wel durf
Th0mas schreef:Fietsen met paard is echt de stomste wat je kan doen, ik heb al aantal ongelukken meegemaakt dat fietser door ongeluk om met paard te gaan fietsen in ziekenhuis is beland. Ongeluk zit in kleine hoekje, wie weet komt een van de hoeven in de spaken terecht en wat doe je dan???
MilaMila schreef:Raimondlover schreef:Ik ga het zondag voor het eerst proberen met mijn welsh A, wel met hulp want er rijden daar regelmatig zware tractoren en je weet het nooit.
Naar aanleiding van dit topic maandag het commando BERM aangeleerd, dat werkt wel, alleen op het einde had ie er niet echt zin meer in, maar toen kwam ik erachter dat ik ook al een uur aan het lopen was
Dus voor mij is het niet heel erg bevestigd dat commando, maar ik denk dat ik het wel durf
Leuk! Ben benieuwd hoe het gaat
Baldi schreef:Hey, als je gaat fietsen met je paard moet je oppassen dat hij je niet van je fiets trekt. Je moet zorgen dat je niet zwalkt over de weg als je de eerste keer met je paard gaat fietsen. Als je goed met één hand kan fietsen kun je beter met één hand fietsen zo heb je meer controle over je paard. en gewoon oefenen