Steigeren aangeleerd met grondwerk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 08:24

LostInHeaven schreef:
siske12 schreef:
LostInHeaven, ik zou niet te veel wakker liggen van de negatieve commentaar. Die zal je altijd hebben, wat je ook doet. Je weet waarschijnlijk wel heel goed waar je mee bezig bent. Dus, veel oefenen en consequent blijven. Alles moet gecontroleerd zijn zonder dat hij misbruik maakt van je kunstjes. Maar je oren piepen waarschijnlijk al van deze adviezen haha! Wel mooi hoor, imposant he.

haha ja dat is het inderdaad, imposant :)
ben blij dat er tenminste iémand is die goede commentaar geeft ;)

x

goed commentaar??????? of iemand die je verteld wat je wil horen?

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 11:51

I don't Care ;)
Als mensen zo zelfzuchtig zijn om slechte commentaar te geven is dat hun probleem.
Hier gaat het gewoon om het prinicpe, waarom reageren al deze mensen ?
Omdat ZIJ niet akkoord zijn.
Wat zeg jij hierop ?
Jij geeft geen mening over wat jij vind.
Ik vind dat goede en positieve commentaar, en hierbij word ik nog steeds op mijn fouten gewezen.
Maar WAAROM moet iedereen datzelfde zeggen ??
Ik weet het ondertussen al !

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 10:01

Ziet er goed uit hoor! Leuk, vooral blijven oefenen des te meer kan hij leren vanuit het steigeren.

En als je je paard vertrouwt en goed onder controle houdt gaat het meestal wel goed! Ik heb zelfs een van mijn Shetjes geleerd dat hij beheerst steigerd en vervolgens een been aan mij geeft en vervolgens het andere been op mijn schouder legt en daarop volgt dan ook voet 2. Oejaaa, nu komt ie GEVAARLIJK! Ja als het mis gaat jammer dan dan ben ik het zelf schuld. Ik hoef er verder niks over te horen, en ik vertrouw mijn paard, bij sommige van jullie wweet ik dat nog niet zo zeker als ik dat zo hoor... :O

LostInHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 12:44

KBTP schreef:
Ziet er goed uit hoor! Leuk, vooral blijven oefenen des te meer kan hij leren vanuit het steigeren.

En als je je paard vertrouwt en goed onder controle houdt gaat het meestal wel goed! Ik heb zelfs een van mijn Shetjes geleerd dat hij beheerst steigerd en vervolgens een been aan mij geeft en vervolgens het andere been op mijn schouder legt en daarop volgt dan ook voet 2. Oejaaa, nu komt ie GEVAARLIJK! Ja als het mis gaat jammer dan dan ben ik het zelf schuld. Ik hoef er verder niks over te horen, en ik vertrouw mijn paard, bij sommige van jullie wweet ik dat nog niet zo zeker als ik dat zo hoor... :O

Bedankt ! Super dat jij dat kan zeg ! zou ik niet durven haha stel je eens voor, dan ben ik toch wel plat als mijn paard dat zou doen ^^