Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Voltige96 schreef:wij starten nu ook weer in D, teams zijn heel vaak uit elkaar gevallen, heletijd als we net naar C mochten.dus en nu zijn er allemaal kinderen bij gekomen die nog nooit wedstrijd hebben gestard en die het niveau C gewoon niet haalden.
SSDesign schreef:Maaikee43 schreef:Ik zit in de E. We doen ook mee in wassenaar 12 + 13 juni! En op 19 juni in Ermelo @ nationalevoltige dag ofzoo! Geweldig![]()
Oh leukMisschien zie ik jullie nog wel in Wassenaar. Ik ben er alleen op 13 juni. En anders in Ermelo
SSDesign schreef:Haha nee ik denk dat wij er echt nog niet zo vroeg zijn, onze klasse begint pas rond 11.00 of zo...
Ik start in de Wittegheit 3 klasse C. Ben de grootste van het team (ik start alleen op zondag, dus niet op zaterdag) en ik gok dat ik nummer 1 of 7 ben... Ik start waarschijnlijk geen kur.
salsaentango schreef:haha ben ook de grootse en dus nummer 1![]()
was bij de recreatie team altijd als eerste en nu met trainen gelukkig eens laatst![]()
hebben jullie misschien nog leuke (niet te moeilijke) oefeningen voor de kur (2 man) in galop.?