Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dank je wel .!
dus en nu zijn er allemaal kinderen bij gekomen die nog nooit wedstrijd hebben gestard en die het niveau C gewoon niet haalden.
Voltige96 schreef:wij starten nu ook weer in D, teams zijn heel vaak uit elkaar gevallen, heletijd als we net naar C mochten.dus en nu zijn er allemaal kinderen bij gekomen die nog nooit wedstrijd hebben gestard en die het niveau C gewoon niet haalden.
hebben ze er ook filmpjes van.?
misschien youtube ofzo.. zal zo eens kijken
? SSDesign schreef:Maaikee43 schreef:Ik zit in de E. We doen ook mee in wassenaar 12 + 13 juni! En op 19 juni in Ermelo @ nationalevoltige dag ofzoo! Geweldig![]()
Oh leukMisschien zie ik jullie nog wel in Wassenaar. Ik ben er alleen op 13 juni. En anders in Ermelo
.
.
SSDesign schreef:Haha nee ik denk dat wij er echt nog niet zo vroeg zijn, onze klasse begint pas rond 11.00 of zo...
Ik start in de Wittegheit 3 klasse C. Ben de grootste van het team (ik start alleen op zondag, dus niet op zaterdag) en ik gok dat ik nummer 1 of 7 ben... Ik start waarschijnlijk geen kur.
. Dus ik zeg die in ermelo maar af
helaas...
salsaentango schreef:haha ben ook de grootse en dus nummer 1![]()
was bij de recreatie team altijd als eerste en nu met trainen gelukkig eens laatst![]()
hebben jullie misschien nog leuke (niet te moeilijke) oefeningen voor de kur (2 man) in galop.?
Wij doen nooit op volgorde van grootte eigenlijk. Wij kijken vooral naar wie rustig is en prestaties. Zo kunnen we de juiste volgorde maken, ook voor het paard