Ervaringen gevraagd over longeren met pessoa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 20:27

@Mirjammie:

Ja dat plaatje geeft wel wat meer duidelijkheid bedankt :D Nu kan je ook goed de werking zien van het bontje, die staat natuurlijk in lijn met de mond. Het is een geruststellende gedachte dat ze de pessoa zelf dus niet strak kan trekken, dat vind ik namelijk écht een nadeel van die touwtjes. Daar blijft ze dan tegen vechten. Met de pessoa krijgt ze druk van de achterkant, wat dus weer extra stimuleert.
Laatst bijgewerkt door Judje op 26-01-09 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd. Graag alleen quoten indien nodig, meestal is het noemen van de gebruikersnaam voldoende.

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:03

Mirjammie schreef:
Iemand nog de gouden tip waar ik goedkoop een pessoa teugel kan krijgen? ;)

Ik weet niet wat je goedkoop vindt maar ik heb een 'nep pessoa -teugel' (helemaal hetzelfde als de echte, echter ander merk) en die betaalde ik 20€.. Dat vond ik dus heel goedkoop eigenlijk :)
Is wel al een jaar geleden en was in België.

Vadalma

Re: Ervaringen gevraagd over longeren met pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 18:19

Moet zeggen dat ik ook wel een beetje schrok van de prijzen. Zag een hele set met longeersingel voor 117,50 euro. Maar dacht dat ze toch ook wel in de winkel lagen voor rond de 30 á 50 euro.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:58