Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Morrow_Less schreef:ik wil ze lang en laag laten lopen, maar ik wist niet hoe lang je het dan precies moet zetten
ik weet wel in welke ringen (longeersingel) maar niet of de touwen mogen doorhangen of niet
Morrow_Less schreef:wel zo wil ik die slof vastmaken. Onder de singel door de bitringen en dn vastmaken aan de onderste ring van de longeersingel
suleilitha schreef:Morrow_Less schreef:wel zo wil ik die slof vastmaken. Onder de singel door de bitringen en dn vastmaken aan de onderste ring van de longeersingel
Dan doe je het helemaal fout. De juiste manier hiervoor is het touwtje in het midden over het schoftstuk van de longeersingel, zodat je aan weerskanten twee evenlange stukken hebt. Deze haal je door de bitringen en vandaar onder aan de singel, dus tussen de voorbenen door, waar je het vastmaakt.

( als je snapt wat ik bedoel

de "bewegelijkheid" blijft er zo in
alleen had ikzelf t nog niet zo bevestigd gezien dus kwam het als nieuw over op mij, de hals verlenger zie ik dus wel zo ( kan geloof ik ook niet anders
)

suleilitha schreef:Laat me het anders stellen, hoe kom je erbij om de longe op die manier te bevestigen?