Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claudiadvx schreef:Topic ligt al een tijdje stil zie ik maar doe toch maar een poging
Afgelopen dinsdag is mijn pony gemasseerd en daar kwamen wat probleempjes uit
Nu adviseerde ze mij om bezig te gaan met rechtrichten! Alleen is dit helemaal onbekend voor mij
Ik hoop dat jullie mij wat beginners tips kunnen geven
claudiadvx schreef:Onder het zadel gaat helaas niet lukken want ze is een shet![]()
Het word dus aan de hand haha
claudiadvx schreef:Topic ligt al een tijdje stil zie ik maar doe toch maar een poging
Afgelopen dinsdag is mijn pony gemasseerd en daar kwamen wat probleempjes uit
Nu adviseerde ze mij om bezig te gaan met rechtrichten! Alleen is dit helemaal onbekend voor mij
Ik hoop dat jullie mij wat beginners tips kunnen geven
poes schreef:Renvers is gewoon travers maar dan met de buiging tegengesteld aan de hand waarop je loopt. De oefening is mechanisch hetzelfde. Zelfde als schouderbuiten.
No_No schreef:Hoi, ik leef ook nog.
Ik ga beginnen met mijn jonge pony. Hij is een beetje heel erg links gebogenIemand in omgeving holten die kan helpen met de beginselen?
Ik zal proberen te update.
JoycexEnya schreef:Hoi allemaal
Ik was een beetje aan het kijken, Ik wil graag beginnen met werken aan de hand, eerst wil ik natuurlijk een katoom aanschaffen en dacht aan dezehttps://www.kramer.nl/kaptoom-Gala.htm?websale8=kraemer-pferdesport.49-NL&pi=540147&ci=262952&ref=Retarketing%2fcriteo&subref=540147
Kan je dit beginnen zonder eerst les of is les wel belangrijk ( ik denk het wel natuurlijk, maar zelf al een beetje beginnen kan geen kwaad of wel.)
Ik heb het ebook gelezen van Marijke de Jong.
Ik heb eventueel iemand die les daarin geeft