[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:05

Ja sorry, had het echt niet door :')
Ik moet ook nog eens ergens een manier vinden om reacties in mijn topics te krijgen, de laatste tijd gaat het weer van kwaad tot erger, vraag me af waarom ik nog de moeite doe er te maken := :')

MarlindeRooz

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:10

Ey, jij bent ook degene met dat topic met die leuke tekst van een paar dagen terug? Toch? :') (daar had ik wel in gereageerd :+ ).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:11

Ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:13

Jeej, nu weet ik wie jij bent :D :))
Sorry, soms ben ik echt afwezig := :')

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:43

Heb even met stijgende verbazing naar een stalgenoot zitten te kijken hoe die de jambette aanleerde....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:44

Oei? Dat klinkt niet als iets waar we van kunnen leren? :+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:46

Euh nee zal het even uitleggen: Eerst sla je met een zweep op de pony zijn voorbeen. Reageerd ie niet pak je een halstertouw doet die erom heen en sleurt het been omhoog. En je hebt geen clicker nodig bij deze techniek. Voordeel je pony heeft het hel snel door....

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:48

Jeetje :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:02

Xander snapte eerst niet dat hij bij de jambette niet alleen zijn rechterbeen maar ook zijn linkerbeen op kon tillen dus toen heb ik er touw om zijn linkervoorbeen gedaan want hij bleeef rechts geven :')
Dat is veeeeel duidelijker voor hem want hij had het na 1x door.

Maar nu snapt hij het wel hoor en ik werk ook met clicker :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:03

Maar de jambette opzich heb ik niet zo aangeleerd, dat touw was gewoon voor de duidelijkheid, ik gaf ook maar lichte druk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:10

Ik denk inderdaad ook dat een touw op zich niet slecht hoeft te zijn. Zou bij die van mij misschien minder frustratie opleveren als ik dat zo bekijk. Nu gooit hij en hij probeert vanalles, maar hij krijgt die stomme click maar niet :(

:+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:22

Dat touw kan ik begrijpen maar om eerst op het been te gaan slaan?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:30

Slaan is inderdaad niet de beste methode ..
Ik heb vandaag ook wel tegen z'n been getikt, met mijn targetstick, waar een mousse tennisbal op zit (die vandaag meerdere keer is doodgegaan :') ).

Ik had daarstraks trouwens ook nog zo'n <3 -momentje bij [***].
Ik kom de weide binnen bij [***] (ze staan dus naast elkaar), ik kijk even in hun stalletje of alles in orde is, geef ze beiden een aai, [***] kijkt mij smekend aan van "doe aub iets met mij" dus ik ga terug naar buiten om het halster te halen. Kom terug binnen met het halster, [***] zit dat en die begint te murmelen/hinniken op mij .. Echt zo van "jeej, gaan we weer wat doen" .. Maar hij mocht niet mee -O- :+ Maar toch <3

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:03

Heb je de bal gereanimeerd :P Arme Boke...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:28

Aw timmy murmeld/hinnikt ook altijd <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:38

Wat een super leuk topic! ALs het mag wil ik me hier wel melden!
Ik vind het rijden tegenwoordig niet echt leuk meer...Dus ben ook wat anders gaan zoeken =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:47

Haha ja, bal is gereanimeerd hoor, [***] heeft zelfs daarbij geholpen (of ja, geholpen :+ ) dus die kunnen we weer gebruiken :Y) [***] was echt zo zielig :') Maar heb tegen mezelf gezegd dat ik sterk moest zijn en niet moest toegeven :Y) :+

Welkom macholoverr! Natuurlijk mag je je hier melden als je met dingen vanaf de grond bezig bent ;)
Stel je jezelf en je paard(en) even voor? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:55

Ik ben [***] ben 20 jaartjes jong & heb nu 2 paardjes!

Ik heb een shet x welsh [***] die 1.10 is. Ik heb hem al 3 jaar & hij is nu 10 jaar & ben dr nu eigenlijk echt te groot voor, helaas =( Nu wandel ik met hem & longeer ik hem =) Nar het longeren stap ik hem uit op een grond werk manier, dit gaat echt super goed! Hij stapt me over al achter na, roept als ik hem kom & in draf gaat het ook steeds beter kwa volgen!Achetr uit lopen gaat ook steeds beter =) Ik weet ook niet zo goed hoe ik hem nu verder moet op pakken =(
Afbeelding

Ook heb ik nog een halfinger van bijna 5 jaar =) Ik heb pas net een maandje dus ik ben hem nu heel erg aan het uit testen van wat hij wel en niet goed vind. Ik ben met hem nog niet begonnen omdat hij er nog maar net staat & alles interessanter vind als dat ik ben! Ook weet ik niet zo goed hoe ik hem moet oppakken!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:03

Leuke beestjes :)
En wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen? Omdat je zegt niet te weten hoe je ze moet oppakken, dan heb je toch wel een bepaald doel voor ogen denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:08

Dankje & Eigenlijk heb ik dat niet.. Ik vind het alleen erg leuk om te doen & te onder vinden hoe het werkt. Wat ik er uit eindelijk mee ga doen? Geen idee haha. Het is natuurlijk ook goed voor jou & je paard toch? =O

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:21

Ben ik ook weer eens :') Lees wel nog altijd mee, maar ben niet meer zo heel veel bezig, Rikkie heeft nu een Blessure, spieren verrekt of iets in die trent in zijn bovenachterbeen/kont :')
Verder gaat het wel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:25

Wat sneu van Robin hoop dat die weer helemaal de oude mag worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:25

Ai, arme Rikkie, kontpijn is niet goed :(:) :+

@ macholoverr : tja, goed, wat is goed .. Als je het goed aanpakt dan is het goed ja, maar als je geen idee hebt van wat je nu eigenlijk aan het doen bent dan hoeft het niet altijd goed te zijn omdat je zogezegd aan grondwerk doet :+ Of zo zie ik het toch ;)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:27

Cobe is een geval apart... Die van mij ook die gooi ik vandaag in de longeer cirlek lekker aan het werk met die handel! :P (Die kleine misschien ook)