Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijssnuiver schreef:Paard in kwestie was enorm scheef en uit balans. Ik weet dat daar het rechtrichten met oa wadh voor is. Maar daar ben ik fysiek een poos niet toe in staat geweest.
Dus heb dat proberen op te vangen met het rijden en aan de dubbele lijnen.
Daarnaast veel bezig geweest met hem dapperder/zelfverzekerder te maken, buiten, maar ook als er naast de bak weer eens iets anders was. Dat was wel iets wat hij hard nodig had om makkelijker mee te doen in het 'serieuzere' werk.
Paulaaa schreef:@ Ansie: ja ik denk continue dat ik liever dressuur zou rijden. Ik wil gewoon lekker kunnen trainen en zou ook graag wedstrijden rijden. Ik denk dat mijn paard op de top van zijn kunnen zit omdat we niet verder komen. Maar dan bedoel ik wel met wedstrijden enzo, we zijn m2 bij de paarden (hij is zelf een E-pony). En hij mist het opgerichte en activiteit van achteren om nog hoger te komen. Hij is wat overbouwd en heeft een stijl achterbeen waardoor het lichamelijk voor hem ook niet makkelijk is! Met werken aan de hand kan hij nog veel verder komen, maar daar geef ik helaas niet veel om.
Ik doe hem sowieso niet weg want hij is mijn beste vriendmaar zit te denken om er een leuke bijrijder voor te zoeken. Die niet veel vraagt op dressuurgebied maar die gewoon lekker wil (buiten)rijden.