Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VisibreTeam schreef:
Long time no see
Silke doet het momenteel super, ze kan de jambette tijdens een wending om de voorhand, buigen op zweepcommando en het op mn schouders staan gaat ook steeds beter
Ook het lesgeven gaat lekker, zaterdag voor 7 lesjes naar Leusden, dinsdag voor 2 lessen naar Leerdam en voor 2 naar LeidenDaarnaast ga ik deze zomer waarschijnlijk internationaal
(belgië
)
Ik ga nu weer naar Sillie, ik doe vanmiddag even een aantal pagina's bijlezen en reageren
VisibreTeam schreef:
Long time no see
Silke doet het momenteel super, ze kan de jambette tijdens een wending om de voorhand, buigen op zweepcommando en het op mn schouders staan gaat ook steeds beter
Ook het lesgeven gaat lekker, zaterdag voor 7 lesjes naar Leusden, dinsdag voor 2 lessen naar Leerdam en voor 2 naar LeidenDaarnaast ga ik deze zomer waarschijnlijk internationaal
(belgië
)
Ik ga nu weer naar Sillie, ik doe vanmiddag even een aantal pagina's bijlezen en reageren
[***] schreef:@ MyLittleLove: goede vraagIk denk toch dat het clickeren er voor een groot stuk mee te maken heeft, al deed ik dat daarvoor ook (maar dan enkel voor VD, nu doe ik dat met alles, dus ook met de gewone oefeningen als het achteruitgaan en dergelijke) maar toen leek dat ook niet te werken. Hij probeerde wel, maar als ik niet meteen clickte dan stopte hij ook met proberen
En nu lijkt hij wel heel enthousiast en hij probeert vanalles wat hij niet moet proberen
![]()
Ik denk persoonlijk wel, maar hij kan het mij niet zeggen dus kan niet zeker zijn, dat hij zich op deze stal een stuk beter voelt dan op de vorige (was niet echt een stal, was aan huis bij de vorige eigenaresse, daar heb ik hem een tijd verzorgt en na het kopen nog een tijd laten staan). Sinds we daar onze draai gevonden hebben doet hij echt heel leuke dingen.. Zo ook bv. dat Chase The Tiger, dat heb ik in het verleden wel vaker geprobeerd (ook met de clicker) maar zodra ik bewoog ermee stopte hij met moeite doenEn nu moest ik het ding eigenlijk niet eens introduceren, toen ik het eraan had gehangen en nog met mijn zweep bezig was (is zo'n ding wat in 2 stukken is, moest hem nog in elkaar draaien) ging hij al het plastic (wat dan bewoog omdat ik met die zweep bezig was) achterna
Dus ja, ik snap er zelf eigenlijk niks van, maar ik klaag in ieder geval niet
Het zal niet altijd geweldig gaan, maar tot nu toe heb ik eigenlijk echt niet te klagen. Het helpt misschien ook wel dat ik nu een 2e pony heb en hij dus concurrentie heeft
Hij vindt het niet zo leuk als ik met Boke bezig ben
MyLittleLove schreef:Goed Sabine dat Boke het goed doet, en Cobe natuurlijk ook! Hoe komt het dat Cobe het nu beter doet dan eerst? Want heb geloof ik wel is een topic van je gezien dat het niet zo goed ging en hij het saai vond?
Ben vandaag vrij dus denk dat ik wat eerder naar Beauty ga om de spagaat te oefenen
Met teruglopen heb ik wel een probleem: als ik er naast sta en 'teeeruuug' zeg gaat ze prima achteruit, ervoor ook, maar als ik erachter sta raakt ze in paniek, zo van, waar is ze nou? Daarom gaat langelijnen ook niet, ze raakt in paniek zodra ze me niet meer ziet. Iemand een oplossing?
[***] schreef:Weet je wat trouwens ook ervoor zorgt dat Cobe weer geen zin heeft? Zetten op bokt hoe goed het wel niet gaatWat een rotdag vandaag, niks wilde hij doen
Uiteindelijk met veel zuchten & puffen dan toch maar beetje laten lopen in de roundpen, en stukje in het bos gewandeld, maar dat ging ook niet van harte ... Echt leuk, een pony die het niet eens leuk vindt om te gaan wandelen
Achja, morgen weer een dag
[***] schreef:Weet je wat trouwens ook ervoor zorgt dat Cobe weer geen zin heeft? Zetten op bokt hoe goed het wel niet gaatWat een rotdag vandaag, niks wilde hij doen
Uiteindelijk met veel zuchten & puffen dan toch maar beetje laten lopen in de roundpen, en stukje in het bos gewandeld, maar dat ging ook niet van harte ... Echt leuk, een pony die het niet eens leuk vindt om te gaan wandelen
Achja, morgen weer een dag