Aan de hand gaat het in stap al heel goed en in draf ook steeds meer bevestigd. In het rijden is dit nog lastig. Ze krijgt trouwens periodiek een behandeling van de fysio en craniosacraal/masseur. Die laatste is ook mijn instructrice voor het werken aan de hand. Ik denk dat het een combinatie van losmaken door massage is, een stukje mentaal (ze is al 21 en heeft altijd op een bepaalde manier haar rug gebruikt, dus dit is moeilijk te doorbreken) en ook dmv training toch steeds een beetje rek en ontspannen aanspanning vragen. Ik denk dat deze 3 dingen samenwerken en elkaar kunnen versterken. Het is niet zo dat ik na een behandeling ineens een wereld van verschil voel, maar in de loop van tijd zie ik haar wel verbeteren en veranderen. Misschien is haar rug bv wel goed los gemaakt, maar durft ze zich nog niet los te bewegen omdat het niet zo in haar systeem zit, dat idee heb ik zelf. Vroeger was ze heel erg gevoelig op haar rug, dat is nu al jaren niet meer zo, maar het kan natuurlijk nog steeds tussen haar oren zitten.
Laatst bijgewerkt door jameyskatje op 19-05-15 20:55, in het totaal 3 keer bewerkt