Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solleke_Noah schreef:Ik zou het aantal x wel kiezen op voorhand, bv ik probeer op 1 dag 15x achter elkaar, dag 2 hetzelfde, en dan kijken of het sneller/trager gaat, het paard gerichter wordt etc. Voor de juistheid van het exp. maak je het best zo uniform mogelijk, dus allemaal proberen hetzelfde te doen.
Solleke_Noah schreef:Oja, als je het voer er meteen in laat glijden sta je er vlakbij, dus kan je net zo goed meteen de ene emmer die niet gekozen is weghalen, toch?
liljebo schreef:We werken niet met bakken voer, hoor Stef. Dan ploffen mijn paarden ook. Het gaat maar gewoon om schijfje wortel/schijfje appel. Hetzelfde wat je ook met clickeren gebruikt.
Murness, welkom. Van instructeurs ken ik eigenlijk alleen Inge en die zit in België.
Er zijn wel engelstalige trainers die online les geven en daar zitten goeie tussen, maar niet iedereen lest graag online.
murness schreef:Les onlineWat moet ik me daar bij voortellen? Paard in de kamer naast de computer
![]()
Nee hoor, da's maar gekheid. Maar ik weet echt niet hoe dat werkt in de praktijk.
suzanne461 schreef:Oke en met wat bijvoorbeeld?
(bedankt voor je snelle antwoord)