Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij was wel erg heftig en daardoor wat opdringerig, maar ik kon hem iedere keer goed corrigeren.
.
Omdat hij de baas is van de twee, wil hij ook wel eens naar het paard waar ik mee bezig was dominant gaan doen. Ik vond het dus wel erg leuk om te zien, dat hij erg op bleef passen met mij in de buurt. Hij steigerde naar het paard, maar hield wel heel netjes afstand, en hij deed het een stuk lager dan normaal. Hij heeft het een tijdje terug 2 keer geflikt om naar mij te steigeren, dus ik ben daar altijd wat angstig voor ik weet het, dat is niet handig. Het geeft dus wel vertrouwen dat hij zo voorzichtig met me is!
. Dan smelt ik echt
Ik was tevreden! 
, ff laten eten, ik ging kijken of ze wou zakken met dr been, deed ze goed
, ze kan normaal wel beter maar met zoveel gras is dat toch wel knap dat ze zakte !

flesje van 1 a2 euro is dan niet zo'n ramp XD
heb hem nu alweer 7x zien rollen en maantjes zijn nogsteeds wit
. Met parkeren met zadel en hoofdstel op blijft Amigo keurig staan. Kan ik om hem heen lopen alles maar zodra het eraf is heeft meneer zo iets van ik loop gezellig met je mee baas. Heeft iemand tips?
EliseXJoelle schreef:Kan hij al targetten. Via het Targetten kan je leren dat hij daar moet blijven tot jij zegt dat hij de target los mag laten. Vanhieruit kan je het parkeren uitbreiden.
Of misschien mag flemen wel en de rest niet ofzo?
).Mira283 schreef:EliseXJoelle schreef:Kan hij al targetten. Via het Targetten kan je leren dat hij daar moet blijven tot jij zegt dat hij de target los mag laten. Vanhieruit kan je het parkeren uitbreiden.
Ben er mee bezig hij snapt het wel maar ik heb het idee dat hij de zweep maar nietys vind te yargetten terwijl iets anders heel leuk is!
al me spulletjes klaar gezet (dus ook het blok) nu was het niet eng en niet meer draaien enzo
Eerst wat jambettes en Spaanse pas gedaan, ging lekker. De spagaat gaat nu met balk érg goed, en hij staat nu al erg wijd! Buiging gaat ook wel, alleen vind ik hem met zijn voorbenen vaak erg dicht bij elkaar staan, hoe krijg ik deze wijder uit elkaar?
(gewoon netjes terug, eerst ging hij aan de zijkant er af) daarna nog wat afgewisseld en alles nog 1 of 2x gedaan 
Ik heb er geen last van omdat hij, zoals gezegd, bij mij geen tijd krijgt voor dat soort dingen .. maar de verzorgster is nogal afwachtend en ja, dan krijg je dat wel eens ... Als ze hem nu meteen zou zeggen van "we gaan dit doen en wel nu", dan zou hij z'n been niet zomaar gaan uitslaan.. Maar nu stonden ze er laatst maar een beetje te staan en ze probeerde hem wel weg te sturen maar hij wilde liever beentje geven .. om onder het werk uit te komen (want dan werd de verzorgster weer wat bang en durfde helemaal niet meer te vragen) ...
. En op de wandeling geen probleem gedraagt zich voorbeeldig tot ie in de bak komt en er merrie's gaan hinneken raar paard.....

Heb niet alles op film staan (batterij leeg
) het ging niet perfect, maar toch alweer beter dan zaterdag!
(voer weigeren zijn we naar 5sec aan het uitbreiden)
).
Ben er echt blij mee