Ik heb er eentje te koop staan zie mijn advertenties.
heidy_wilco
Geplaatst: 28-06-15 10:50
Ik vraag het hier maar even.
Weet iemand wat nu eigenlijk de waarde is van dit boek op het moment? Ik heb namelijk de Nederlandse versie (eerste druk) te koop staan, maar ik weet echt niet wat ervoor te vragen
En dat is het probleem kimmie1. Ik kan er dus geen touw aan vastknopen. Erg vervelend! Er zijn wel wat meer boeken in omloop, maar is het nou echt zoveel dat ze nu nog "maar" 80 euro zijn, of zijn er ook nu nog maar zo weinig in omloop dat ze 300 euro zijn?
kimmie1
Geplaatst: 28-06-15 17:55
Ik denk dat de enige manier om dat uit te vinden is door m voor die 300 euro te koop te zetten? ik heb echt zo ontiegelijk mazzel gehad met mijn exemplaar van 3,95 bij de kringloop vandaan.
Je kunt m ook op marktplaats zetten en zien wat er op geboden wordt. Kun je voor jezelf een minimum prijs vaststellen en zien wat de gek er voor geeft.
Zo wat een bedragen zie ik hier voorbij komen zeg.. Begreep dat ze bij de herdruk van Mediaboek slechts 40 euro hebben gekost.. Goede deal als je hem nu voor over de 100 kwijt kunt haha.
Als ik Mediaboek was dan zou ik nog een herdruk overwegen en het boek iets duurder in de markt zetten als er zo ontzettend veel vraag naar is.
heidy_wilco
Geplaatst: 30-06-15 10:58
Bij mij kan hij weg omdat ik hem toch niet meer gebruik. Wilco is mijn laatste pony zegmaar en hoe raar dit ook klinkt, voorderest heb.ik ook niet echt meer behoefte aan rijden en na Wilco nog een.paard te hebben. Waar ik altijd heel erg fanatiek was, is het nu meer lekker rijden (ook dressuur en springen hoor en vooral buitenrijden. Van mij hoeft het allemaal niet meer zo. Wilco blijft tot zijn dood bij ons, maar meer hoef ik ook niet.
Duits is inderdaad geen makje om te lezen. Wil ook niet beweren dat ik ver ben gekomen... In de vakantie maar weer een poging wagen.
Wat betreft de prijzen voor de Nederlandse boeken. Aan de ene kant vind ik het absurde prijzen, 300,- kan je heel wat lessen voor rijden. Aan de andere kant is het een zeldzaam boek dus ik begrijp het ergens ook wel...