Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Taartjeh schreef:Ik heb hem gister besteld bij superhorse, daar was het in totaal maar 30,60 ipv rond de 46 euro bij Kreamer (kwam ook nog btw bij?).
Die van superhorse heeft geen ringetje bij de borst, maar daar gaan ik geen 16 euro extra voor betalen, ik doe er wel een riempje of elastiekje omheen zodat ie bij elkaar blijft.
Die van krämer is 27,90 incl btw excl verzenden. Het verzenden is 10,00 naar Nederland (ik heb geen aandelen in Krämer).
De prijzen op de site zijn alle incl BTW.
Ik heb ze toen besteld omdat er een actie binnen Duitsland was zonder verzendkosten.
GJ9 schreef:Lovely schreef:Deze manier van longeren ken ik al een jaartje of 12, maar ik heb er nooit echt het voordeel van gezien, ik longeer liever met touwtjes of bijzet.
Ja ik ken het ook al veel langer. Veel mensen zien het al 'de nieuwe manier' maar hij is al oud. Ik zie er wel het voordeel van, het is lekker makkelijk. Gewoon ff twee halstertouwtjes pakken, knoop erin, klaar.
Taartjeh schreef:Ja, je hebt gelijk, die van Kramer is 37,90 incl verzenden en btw.
Ik heb die van Superhorse die dus 30,60 in totaal is;
Dit zit op de borst van het paard en houd de touwen bij elkaar (sorry, foto is niet helemaal scherp)
@ liesje23, ik ga deze binnenkort proberen bij mijn verzorgpaard van 3 jaar
maroescha schreef:ik ben wel benieuwd hoe jij deze vastmaakt?
mijnes ziet er namelijk ongeveer hetzelfde uit, maar ik heb dat driehoekje op haar schoft en dan een bontje bij haar borst.
vinden jullie dat je het ook kan gebruiken bij rijden zonder zadel? en mijn pony duikt op de voorhand als ik dit gebruik, hoe kan ik dat voorkomen?