En op de ton help ik ook altijd.
Dat vind ik altijd erg leuk.
Je ziet ook dat ze het proberen en dan zie je die vooruitgang ook egt. K vind dit al leuk oom te doen
.Grainey: Tnx
, wat wel leuk is is dat we per persoon beoordeeld worden, maar wel een kür met team enzo doen.. dus ik laat het wel eventjes weten, hoe het ging.. (vorig jaar was ik 4de en 5de (had ook solo gestart
hahahaha!! En die dag daarvoo'r was m'n paard op m'n voet gevallen.. Dus ik hoop dat ik dit jaar hoger eindig..
, dat zou wel erg leuk zijn, maar hun zijn natuurlijk ook beter geworden.. nou,, jaa,, afwachten en me best doen, meer kan ik niet doen.. )
). Echt geniaal meisje, met veel talent! Maar goed... aangezien zij standaard eerste wordt dus, vinden we dit niet helemaal eerlijk tegenover de andere kinderen... het is en blijft nou eenmaal een team (er was heel veel strijd, veel tranen als zij weer de beste was, ongeloof als er eens een andere eerste was... Kom op, ze zijn 8-10 jaar, dan wil ik het gezellig hebben
), en ze mochten zelf dan 2 oefeningen met dat kind gaan verzinnen. Het is echt een hele leuke kür geworden. Voordeel is dat ze zelf de oefeningen dus kennen en ook snel netter kunnen uitvoeren 

. Zij zien ook wel dat Janine de beste is. We hebben dus wel echt het solisten idee in de onderlinge wedstrijd naar voren gebracht. Puur, omdat het voor de oudere kinderen het leukste is en ze leren er veel van voor de solowedstrijden. (opbouw kür is hierbij vooral een belangrijk punt
. Wat waren zij gemeen tegen haar... Zoiets kan gebeuren (zelf ook wel een 0 gehad, wie niet als je 10 jaar hebt gevoltigeerd
).