& ff 2x compliment geoefend
Ze legde hem niet echt neer maar al wel in de richting 
En mijn moeder had het erineens over om eigen springmateriaal te kopen

Dus nu krijg ik wss cavalettis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze legde hem niet echt neer maar al wel in de richting 

VisibreTeam schreef:Leuk
Ik wil ook wel echt springmateriaal... Maarja, dat kost echt VEEL geld...
Gisteren Rowan aan de dubbele longe gehad, ging erg lekker zo voor de eerste keer
Zeker als je nagaat dat normaal longeren niet gaat omdat hij er dan vandoor gaat ...
. Niet allemaal perfect, maar wel heel fijn!

. Indertijd hebben we het ook op de weg geoefend, en toen liet hij zich goed sturen, remmen en aansporen.
Heb het vooral mezelf aangeleerd, heb een instructrice gehad die het 2x met [***] heeft gedaan, waarvan ik 1x 5 minuten heb mogen proberen. En toen een tijd niks wegens geen materiaal en geen lessen meer en nu op de nieuwe stal zelf weer mee begonnen. Maar het valt me niet tegen moet ik zeggen. Misschien doe ik het wel niet helemaal volgens het boekje, maar dat doen we wel vaker niet 
Ik heb echt een investering gedaan, maar heb nu wel prachtige kunststof blokken en balken, kan je in weer & wind laten liggen, zie je niks van. En enorm licht, wat in mijn geval ook een groot voordeel is

en ik wil HEEL graag de agility hoop bestellen, ook ERG leuk voor op show enzo 

En we springen er zelfs mee
(of ja, [***] springt en ik doe een poging tot
) Volgende keer eens proberen of er een stukje wijken in zit, dat soort dingen heb ik eigenlijk nog niet eens geprobeerd

met de dubbele kun je controle houden en volte maken
Moet je niet over nadenken dat je daar weer 4 zakken voer ofzo voor hebt
. Alleen was hij denk ik vergeten dat hij er ook weer af moest, want dat vond hij toch wel erg lastig en wat spannend
. Gelukkig uiteindelijk zonder problemen netjes afgestapt.

)

)
) Maar het gaat momenteel erg goed met ons. Gisteren zonder zadel en hoofdstel of neckrope (dus zonder iets) het sturen en stoppen geoefend om een paar tonnen heen. En wat reageerde hij licht en super, ik ben zooo trots op mijn mannetje

vanavond met papa even ophalen op stal en een plank onderaan vast maken zodat hij niet om kan klappen.
Wat ging het goed, ben weer trots op Sun!

Als het goed gaat kan de verzorgster misschien met hem rijden, dan krijgt hij toch makkelijker beweging, en dan doe ik het grondwerkgedeelte wel
. Dus ik heb hem helemaal volgestopt met brokjes (hoeveelheid waar ik normaal een hele training mee doe
). Maar hij bleef gewoon liggen
. Ik was dus helemaal blij
Jambette ook, spaanse pas wat minder, dat lukt haar nog niet zo goed. Aanraken op commando is goed bevestigd nu...
En ben wat begonnen met buigen. Ach, doe het lekker rustig aan, dat gaat prima.