Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vandaag nog eens vrijgesprongen met [***]: [SPR-ITP] [***] doet waar hij goed in is ...
Dus daar gaan we mee aan de slag, heb ook een verzorgstertje voor hem dus zelfs als ik [***] aandacht & beweging wil geven moet hij ook nog aan de slag, dus die conditie komt wel goed 
) dus dat gaat nog niet zo geweldig. Vorige keer heb ik het longeren van hen overgenomen (ging ofwel alle kanten op ofwel bleef hij stil staan, waar kennen we dat van
) en hij reageerde zo super op mij, ik deed gewoon met hem wat ik met [***] ook doe en alles ging super
Vandaag gingen ze weer longeren maar gewoon met halster en dat werkte toch niet (pony liep de hele tijd naar buiten te kijken en greep alles aan om te vertrekken, heeft zich op een bepaald moment ook gewoon losgetrokken), heb ze toen mijn Rambo even gegeven, konden ze die als kaptoom gebruiken en toen zag je de pony gewoon veranderen en ging het eigenlijk heel goed. Zie je maar weer hoe belangrijk het is het juiste materiaal te gebruiken, die dingen zijn er niet voor niks 
). Zo'n pony wil ik ook nog wel

alleen, tsja.... Met een cobe weet ik het niet 
Met een [***] weet je het inderdaad nooit
). Ben benieuwd hoeveel zin hij vandaag gaat hebben
Morgen komt de verzorgster weer, moet alleen nog eens nadenken wat ik haar kan laten doen
Het is nog niet simpel zo, ikzelf doe maar op met [***], maarja, voor haar moet het toch allemaal beetje beredeneerd zijn

En even oefenen met het steigeren en dan de benen op mijn schouders leggen

uiteindelijk aardig aan het werk gekregen en het begin aan de levade weten te maken 
echt maar 3 pasjes, en gelijk er uit gehaald, hij is nog lang niet sterk genoeg, maar hij kan het dus wel gaan leren
Niet teveel van zulke foto's plaatsen hoor, straks mist ie in 1 keer uit je wei

Ook nog wat zijgangen meegepakt, ik kon hem zo vanuit wijken naar links omstellen in wijken naar rechts, ik mag niet klagen denk ik