Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Leuk om te lezen hoe iedereen bezig is en welke vorderingen gemaakt worden!
Haar hangbuikje is onze grootste tegenstander op 't moment haha. Maar er wordt steeds meer buikspier zichtbaar en aan haar bewegingen merk ik dat ze steeds krachtiger wordt, de rug komt ook meer en meer omhoog. Puntje van aandacht is dat ze erg goed haar achterbeen eronder kan smijten en daarmee verbloemd ze dat ze de rest van haar lichaam wat minder goed gebruikt. Dus dat houd ik goed in de gaten. Ander punt om in de gaten te houden is dat ze erg makkelijk schaart dus dat is leuk met zijgangen in combinatie met haar fanatieke werkhouding
'Wil je travers? Ok, bam kont opzij en scharen maar!'
Ofwel altijd letten op behoud van de lengtebuiging, dan komt het achterbeen weer mooi naar het zwaartepunt.
als ik m'n rechter teugel iets meegegeven had op het moment van de foto dan was de renvers gelukt

. Heerlijk om weet te doen. Het is hard nodig want door zijn blessure en vastzitten was hij behoorlijk scheef geworden. Over drie weken controle en hopelijk mogen we dan een drafje erbij.... Leuk om weer foto's te zien! Ben met het stappen onder het zadel nu met hoofdstel met mylerbitje en kaptoom bezig, werkt toch makkelijker met rechtrichten onder het zadel.

.
.

En dat is dan ook precies wat je ziet gebeuren als een instructeur het paard overneemt. Die vragen WEL dat beetje meer en dat motiveert mij dan weer om dat ook te doen. Zolang we geen onmogelijke of onbegrijpelijke dingen vragen moet dat dus ook gewoon kunnen!