Ik wil ook rijden ..
Met mijn moeder erover gehad

Ik mag het gaan opbouwen met touwhalster

1e x beetje stappen en dan steeds meer

En ik ga 1x per week bij de manege rijden..
Maar dat ga ik allemaal pas doen als het weer gwn normaal is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spagaat kan die nog niet en diep staan nog niet.. heel de basis nog niet!
. We hebben de spaanse pas weer geoefend en probeer nu dat hij zijn rug minder wegdrukt bij de pas. Hij vind het zonder touwtje wat lastiger, vandaar het halstertouw nog. Hij kan het wel zonder, maar met het oefenen vind hij het makkelijker en heb ik ook meer controle over dat hij zijn hoofd niet zo hoog opgooid en daardoor de rug wegdrukt. Ik heb het zweepcommando al opgebouwd tot een tikje op de borst ipv steeds elk been aantikken en dat gaat goed. Nu gaan we verder oefenen met dat ik ernaast loop ipv ervoor, maar dit vind hij nog moeilijk. Heb ook ff een kort filmpje gemaakt. Het filmpje is gek genoeg blauwig geworden
, het werd al wat schemerig, wellicht daardoor. Voor degenen die geen zin hebben in een filmpje (al duurt hij maar 30 sec.ofzo
) zal ik ff wat fotootjes plaatsen van vandaag, helaas geen goede kwaliteit door telefoon. Er ligt weer sneeuw hier, gatver, had zo gehoopt op dooi, maar helaas. Ik hou van sneeuw, maar ben er nu wel klaar mee hoor!!

Erg leuk