Tmara schreef:Wij hebben ook geen vast schema... Hangt er allemaal vanaf hoe hij die dag is !
Meestal beginnen we met spelen, en na wat rekken en strekken met targetten is het maar
net wat hij die dag aanbied
Wij zijn iig wel weer aan wat nieuwe trucjes toe...Benen kruisen en wijken lijken me erg leuk !
Maar hoe doe je dat ?
Benenkruisen heb ik gedaan: voetje over ander voetje doen en tegelijk met andere hand met zweepje voetje aantikken en kruis zeggen xd nu doet jolijn als ik aan de achterkant van dr beentje tik benen kruise

Maar ik gooide choco liever niet los omdat ze altijd heel moeilijk deed, omdraaien, bokken enz. Maar maandag deed ze het heel netjes, 2x geprobeerd om te draaien maar even laten weten dat ik dat niet wilde. Daarna niet meer gedaan, en maar 2x gebokt en niet naar mij toe, maar gewoon van de energie die ze kwijt moest. Ze had ook meteen door toen ik het wel genoeg vond, ik legde de zweep op de grond en ze kwam meteen naar me toe lopen.
. Als ik dan maar niet te laat ga slapen.
kwam met bakken naar beneden..
) en ging hij in spagaat terwijl hij mooie jambettes gaf en nam dan ook wel eens een achterbeen mee (spaanse pas achtig) en het andere moment kreeg ik er niks uit .. En als je pony weigert om je beloningen te eten dan weet je ook hoe laat het is