Het touw zit ook al helemaal gedraaid. Ik had gedacht dat het niet zo moeilijk was, maar het valt toch tegen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RGBrink schreef:ileton ik heb touwhalster geknoopt voor mijn paard die qua normale halster maat tussen de full en extra full valt.. ik heb 6 meter gebruikt, maar dat is aan de royale kant.. dus denk dat je 8 a 9 meter nodig hebt voor 2 halsters (zeg maar 4,5 - 5 voor een cob maat en 3,5 - 4 voor een pony maat ) ik heb liever iets te ruim als te kort..
En hij past! Eén touwtje dat overlangs moest was te kort, maar met wat verstellen kan het nu precies!
Wat voor touw heb je gebruikt uiteindelijk?
Ileton schreef:Ik heb gewoon het gele touw van de action gebruikt. Ik had het nog nooit gedaan, dus wist helemaal niet of het iets zou worden & dit mocht ik van mijn broer hebben
Wel een beetje stug touw vond ik... Ik kon de fiadorknoop daar echt niet mee maken. Is dat bij jou wel gelukt? 

Ileton schreef:Vandaag hard aan de spaanse pas gewerkt. Hij maakte vandaag voor het eerst 4/5 passen achter elkaar!Ik had alleen het idee dat zijn achterbenen niet in een normaal ritme meestapten, dus misschien moet ik dat even gaan filmen. Hoe kan ik hem helpen om zijn achterbenen in een gewone stap mee te laten nemen? Hij loopt heel nageeflijk, met zijn hals helemaal rond (kin zit ongeveer op borsthoogte), het is dus niet dat hij zijn rug wegdrukt heb ik het idee.
Hij tilt zijn rechterachterbeen dus hoger op dan zijn linkerachterbeen (en hij is niet kreupel ofzo, want het is alleen met de spaanse pas)
We hebben er overigens wel hard om gelachen
<3
Halster is niet mijn ding, maar het is wel schattig

luisterd ze al best goed naar 
, 2x buiging gedaan
1x ging ze best ver
andere iets minder ver maar ze vind het nog erg moeilijk 
nou gwn jambette en dat ze daarna door moet lopen
, deed ze 2 of 3x al netjes
.