@ijssnuiver: zo leuk hè als het ineens gewoon lukt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
!!
karazilver schreef:Dan vind ik dat ik te weinig subtiel ben en in mijn eigen beweging te veel wordt belemmerd doordat ik teugels vast moet houden, ik zet dan vrij snel m'n bovenlichaam vast. Ik beweeg veel vrijer als ik haar los train. Eigenlijk zit ik gewoon mezelf in de weg dus

Hier de laatste tijd wat minder gedaan maar nu weer wat vaker. Gaat steeds beter, merk dat het nog wel wisselt per keer, maar ik herken ook heel erg hoe gevoelig je paard op je emoties reageert. Als ik er niet bij ben, is zij er ook niet bij. Soms best frustrerend zo'n spiegeltje.
Een keer iets weggeven zou ook best leuk zijn hihi. Maar als het goed gaat kan ik zo'n tevreden gevoel hebben de hele dag haha!
morgen dus n lesje rechtrichten dus ik verwacht dat het helemaal goed komt, joehoeee
)en looprichting zijn een must. Vorige week ook weer een lesje gehad, fijn als er iemand over je schouder weer even meekijkt. Ik kan mijn paard ook goed helpen door zelf elegant en in ritme te gaan lopen. Je ziet dat ze dit spiegelt, zo mooi! 

. Inderdaad zet ik het aanwijsstokje richting/tegen het boven achterbeen ook wel eens in zoals bij de oefening sbw.