Joep ligt aan de situatie. Als ik weet dat hij weet dat ik weet dat hij het eng vond
 Neem ik hem streng mee. Met andere situaties mag hij zo lang kijken als hij wil, want het is best een schijtluis die het prettig vind om goed te kijken en de situatie in te schatten.                                                         
 Hoewel Aliaa nog maar net 3 jaar is, lijkt ze niet de behoefte te hebben om uit zichzelf te gaan crossen in de weide of bak. Mits wat aansporing van mij, kan ze zich wel uitleven. Wanneer er iets eng is, lijkt Aliaa even te blokkeren, ze staat stil en bekijkt het even. Voorwerpen en dergelijke gaat ze meestal zelf naartoe om op onderzoek uit te gaan. 

Gilmore Girls rules... 
  ik ben zo trots op mijn merrie. Onze band is heel erg gegroeid, ze komt altijd naar me toe lopen als ze me ziet. Inmiddels zo ver dat ze als een hondje achter mij aanloopt op het erf. Ze blijft echt aan mijn zijde. Soms loopt ze vooruit omdat ik dan een hek sta dicht te doen en dan blijft ze echt zo staan van hallo kom je nog? Zo schattig  
 ben echt in love met haar

. hij is snel beledigd en doet dan helemaal niks meer 

Ik heb het uiteindelijk toch laten doen, 12u vasten. Want ze had al twee weken omeprazole gekregen, maar dat haalde niks uit - ook gewoon omdat de zweren helemaal achterin zaten, en je met omeprazole die specifieke dus niet doet helen 
 ik weet bijna zeker dat ze maagzweren heeft en kan altijd zelf dat proberen  
 Het is ook wel een bijzondere plek zo naast de spoorlijn