Hoihoi chantal, gezellig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:Hoi, leuk filmpje heb je gemaakt!
Ik zou bij het ja knikken iets meer focussen op het hoofd naar beneden deel (als je begrijpt wat ik bedoel) ik denk dat ze het dan makkelijker gaat doen.
Ik vraag me wel af waarom je de hele tijd een zak in je hand hebt? Is het niet handiger om die gewoon ergens neer te zetten.
En laatste punt, ik zou nog niet met de spaanse pas beginnen als je paard de jambette nog niet perfect kan.
Maar verder ziet er allemaal heel goed en gaaf uit!
yarkayunda schreef:Weet iemand hoe je het compliment op zweepcommando zet? Mijn paardje kent t alleen als ik dr been vastpak
CaroBaex schreef:denk wel leuk om tedelen dat mijn nogal grote uit gevallen hond heb geleerd om haar stok vast tehouden
[ [url=m/HI8pOi.jpg]Afbeelding[/url] ]
kijk hoe trots ze erbij staat!![]()
carolien kent al veel oefening maar die simpele oefening vond ze vroeger maar helemaal niks maar nu? ik weet niet wat er is veranderd maar zit vind nu maar al teleuk en vooral omdat ik haar soms keihard uitlacht omdat het enorm grappig uit ziet hoe ze er dan bij staat en vroeger kon ik maar al te moeilijk lachen ( voor redenen prive zijn) dus eigenlijks weet ik wel wat er veranderd is
Noa28 schreef:CaroBaex schreef:denk wel leuk om tedelen dat mijn nogal grote uit gevallen hond heb geleerd om haar stok vast tehouden
[ [url=m/HI8pOi.jpg]Afbeelding[/url] ]
kijk hoe trots ze erbij staat!![]()
carolien kent al veel oefening maar die simpele oefening vond ze vroeger maar helemaal niks maar nu? ik weet niet wat er is veranderd maar zit vind nu maar al teleuk en vooral omdat ik haar soms keihard uitlacht omdat het enorm grappig uit ziet hoe ze er dan bij staat en vroeger kon ik maar al te moeilijk lachen ( voor redenen prive zijn) dus eigenlijks weet ik wel wat er veranderd is
Ah wat een leukerd
Noa28 schreef:yarkayunda schreef:Weet iemand hoe je het compliment op zweepcommando zet? Mijn paardje kent t alleen als ik dr been vastpak
Ik denk dat je het eerst moet combineren, zweepcommando en dr beentje vast pakken en dan kijken of het opegevenmoment ook gaat als je alleen t zweep commando doet?ben zelf nog niet zo ver met het compliment dat t al op zweepcommando gaat
dat komt allemaal nog
Noa28 schreef:Hey allemaal, El heeft ooit van iemand anders al graven geleerd en nu krijg ik de jambette niet goed voor elkaar. Hoe zou ik 'm bij d'r kunnen verbeteren? Ze blijft maar graven en 9/10 keer is ie niet mooi ookzou het helpen als ik haar voorzichtig corrigeer door haar beentje te pakken zegmaar? Of heeft ie and nog een ander idee? Vind het erg jammer namelijk dat ze alleen maar graaft. 9/10 keer komt haar hoef amper van de grond af en graaft ze dan. Er was een poosje dat ze het graven wel mooi deed, dat het al veel meer richting de jambette ging en dat ze het ook redelijk hoog deed maar de laatste tijd is ze daar mee gestopt en is het weer echt graven met haar hoef dicht bij de grond.
Snappen jullie nog wat ik bedoel?
Trouwens: El is niet die bruine pony van de foto met de eenhoorn!!
Kimmiee_D schreef:Noa28 schreef:Hey allemaal, El heeft ooit van iemand anders al graven geleerd en nu krijg ik de jambette niet goed voor elkaar. Hoe zou ik 'm bij d'r kunnen verbeteren? Ze blijft maar graven en 9/10 keer is ie niet mooi ookzou het helpen als ik haar voorzichtig corrigeer door haar beentje te pakken zegmaar? Of heeft ie and nog een ander idee? Vind het erg jammer namelijk dat ze alleen maar graaft. 9/10 keer komt haar hoef amper van de grond af en graaft ze dan. Er was een poosje dat ze het graven wel mooi deed, dat het al veel meer richting de jambette ging en dat ze het ook redelijk hoog deed maar de laatste tijd is ze daar mee gestopt en is het weer echt graven met haar hoef dicht bij de grond.
Snappen jullie nog wat ik bedoel?
Trouwens: El is niet die bruine pony van de foto met de eenhoorn!!
Heeeeeeeeeeeeeel veel geduld hebben. En ook al is hij niet mooi gestrekt de klein dingen al belonen. Mijn meiden konden het ook niet gelijk zonder het schrapen maar met veel geduld kunnen ze nu beide een mooie jambette