Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaricoGraphy schreef:en aangezien jullie toch stom doen tegen mij en totaal niet helpen eigg.
Verlaat ik dit deel van het forum en zal ik enkel nog te zien zijn in het deel "Uit de kunst"
kleiduiker schreef:Ik houd mijn hart vast voor dit paardje. Zag in haar profiel dat deze ook al 20 is. Hopelijk hoeft die niet ook 2 uur te lopen.
xSlvna schreef:kleiduiker schreef:Ik houd mijn hart vast voor dit paardje. Zag in haar profiel dat deze ook al 20 is. Hopelijk hoeft die niet ook 2 uur te lopen.
Waarom niet? Die van mij (24/25) liep in de zomer een 40 km in 4 uurtjes op een redelijke training, soms 20 km in een 1,5 uur training of 15 in 1 uur. Arme, arme, arme beestje.![]()
Paard dat ik sinds december rijd na 1,5 jaar stil laten staan (nu 4/5 keer per maand) ging ook vorige maand mee voor een rit van 3 uur, balen, gaat die niet dood van.
xSlvna schreef:Dan heb je trage beestjes, paard galoppeerd een 40 à 45 km/h (soms pieken van 50 km/h zodra ze weer goed in training staat, já, die heeft ze afgelopen zomer nog gelopen).
Paard, paard... Pony van 1,49 m hoogte.
2 uur hoort voor ieder paard een peulenschil te zijn, dat hoort ieder gezond paard met 5 vingers in de neus te kunnen.
MaricoGraphy schreef:En dan nog iedereen die met een bit en hoefijzers (tenzij op aanraden van DA) rijdt is eigenlijk een paardenbeul.
ALs ik het 2-jarig paard koop, zal ik hem bitloos rijden.
De eigenaar van dat veulen rijdt al haar paarden bitloos.
Snollygoster schreef:xSlvna schreef:Dan heb je trage beestjes, paard galoppeerd een 40 à 45 km/h (soms pieken van 50 km/h zodra ze weer goed in training staat, já, die heeft ze afgelopen zomer nog gelopen).
Paard, paard... Pony van 1,49 m hoogte.
2 uur hoort voor ieder paard een peulenschil te zijn, dat hoort ieder gezond paard met 5 vingers in de neus te kunnen.
Dan moet je eerst nog de plaats en goede ondergrond hebben om je paard aan die snelheid door te laten galopperen
MaricoGraphy schreef:En dan nog iedereen die met een bit en hoefijzers (tenzij op aanraden van DA) rijdt is eigenlijk een paardenbeul.
ALs ik het 2-jarig paard koop, zal ik hem bitloos rijden.
De eigenaar van dat veulen rijdt al haar paarden bitloos.
MaricoGraphy schreef:(lezen jullie dan echt niets?)