Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mee lopen door de wei, alle kanten op ook achteruit en om etc. Zo eens een wandelingetje buiten maken, door waterplassen heen. Onder het mom, jong geleerd is oud gedaan. Wat was het fijn geweest als ik er op jongere leeftijd al mee had kunnen beginnen. Lekker verkeersmak maken en alles al aan de hand leren. Niet vaak en niet lang, de rest van de tijd lekker op de wei.
Ik hoef maar de wei in te komen en hij komt van achteren naar voren lopen. Of als hij wat vooraan in de wei loopt en ik loop er langs komt hij naar de wei. Zo'n schatje
Ben er echt verliefd op!

Batlow schreef:Laatste tijd wat rustig vanwege het weer. Zat al leuk rond te kijken naar zadels..... Merkte paar dagen geleden dat hij op zijn rug een wat uitstekende wervel heeft, die wat hoger zit dan de rest en niet op gelijke lijn. Hij heeft er geen last van maar hoop dat een zadel geen probleem wordt! Ik ga even een osteo mailen of die wat meer kan vertellen daarover.....