Alle demogevers, vrijwilligers en challenge-deelnemers krijgen een naamkaartje. Vorig jaar hadden we naamstickers voor álle bezoekers die een kaartje in de voorverkoop gekocht hadden, maar dit was érg veel werk om te maken (plus chaos bij de ingang) en doen we dit jaar niet meer.
Wie herkend wil worden, mag natuurlijk altijd een naamsticker opplakken
Wegens afmelding van 1 van onze 'probleempaarden' zijn we nog op zoek naar een enigszins schrikachtig paard voor de schrik-niet-trainingsdemo. Bij voorkeur een paard met angst voor voorwerpen, niet algeheel bang voor mensen. Als jullie nog iemand weten, die zijn paard wél kan vervoeren, dan hoor ik het heel graag (via PB).
Eva, daarom zeg ik ook: Als jullie MIJ herkennen Ik ben ook druk met mn pony bezig waarschijnlijk, geen tijd op te kijken of iemand het wel of niet is.
Haha ok e! Ik kom zeker naar je toe ! En zeg ik wel dat ik van bokt AnneHorses ben xD En dan zeg ik tegen jou (Eva) WINDMOLEN! dan herken je me wel (A)
Joey
Geplaatst: 25-03-12 16:26
Ik weet niet of mensen mij herkennen, ik ben niet zo bekend op Bokt Ik spreek gewoon mensen aan die ik herken!
jessetjuhhh
Geplaatst: 25-03-12 16:43
Maritje1991 schreef:
Greek schreef:
Tja, als iedereen POMPOMPOM of WINDMOOLN gaat roepen herken je natuurlijk niemand meer... Even iets nieuws bedenken
Haha ok e! Ik kom zeker naar je toe ! En zeg ik wel dat ik van bokt AnneHorses ben xD En dan zeg ik tegen jou (Eva) WINDMOLEN! dan herken je me wel (A)