Leuke site!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik had mijn pony beter z'n 'shampoo' gegeven voor vandaag, kon ie zichzelf wassen

Daarna nog wat met hem gespeeld om hem droog te krijgen .. Eerst gewoon los maar omdat ik niet wilde dat hij zou gaan stilstaan of rollen stak ik heel veel energie erin .. kreeg ook meteen heel veel energie terug
Hij kan wel galopperen
maar z'n kaars was ook snel uit
Daarna nog wat met point to point gespeeld, ging leuk!
Wilde proberen hem zo los te laten springen, maar ik was even rustig begonnen (omdat het nog maar de 2e keer is) en toen de balk er lag had meneer al geen zin meer
Hij had wel zin om ergens op te kruipen, uiteraard ... dus heb het blok nog eens uitgehaald. Daar is hij vanaf geflikkerd
2x zelfs
En ik heb het op film
Straks of morgen maar topicje maken

We hebben stukjes staan stuiteren haha.. Maar goed, naderhand nog even uitgelongeerd en liep duidelijk losser dan voor de training, dus is weer goed gegaan haha..

Eerst fok ik hem een beetje op (Niks slaan hoor, gewoon zelf enthousiast) dan zie je hem steeds meer op de achterhand komen daarna komt hij lichtjes omhoog waarop ik zeg JA (om voorwaarts te gaan) hij springt dan half de lucht in met een bokje erachteraan
Je kan het toevallig niet eens op film zetten? 
) en daarna een in-uitje. Die ging wel leuk voor de eerste keer
Staat een topic van bij springen

En dat ding heeft ookal vanalles meegemaakt, zit heel duidelijk iets van zand ofzo in (je hoort het gewoon kraken
), de lens blijft wel eens hangen, dan duw je die gewoon terug
, en dan doet ie het weer
Geweldig ding vind ik het
(mijn nieuwe camera die gaf altijd van die irritantje schokjes, dus voor wat ik het gebruik, voor hier op bokt enzo, denk ik dat dit wel voldoende is
).
Die beesten kosten geld..
)
Daarom gebruik ik mijn oeroude-eigenlijk-op-pensioen-zijnde-camera

Zeker gezien de omstandigheden (we hebben echt beide héél erg last van de insecten, is nog nooit zo extreem geweest ... ik word er letterlijk gek van, heel geïrriteerd en denk er zelfs over om van stal te verhuizen
Heb gewoon geen zin om wat met poon te gaan doen omdat we toch niet echt plezier kunnen hebben omdat er altijd wel iets rond ons zweeft
). Alhoewel ik er blijkbaar niks van ken, want 1 reactie in het topic vond ik toch niet zo leuk
)
Ze kennen hem gewoon niet ... Op de foto ziet hij er namelijk een stuk liever uit dan hij is
Maar toch .. zo'n reacties zijn niet zo leuk
Vooral dit stukje:Citaat:doe je ook nog andere dingen met hem? op een of andere manier lijkt hij een beetje uit gekeken op springen en doet hij het op je te pleasen.
(hij zal zoiets doen om mij een plezier te doen ja.. vooral hij ...
)
Nee maar denk aan de goede momentjes en de lieve berichtjes, dat ene berichtje is niks bij al die leuke berichten!!

)