[HK] We staan op de grond ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: [HK] We staan op de grond ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:52

Hier sinds 14.00 ook wat zeikerig weer.. Kom ook van werk af dus heb niet veel zin meer om iets te gaan doen (misschien als het eventjes droog is wat lange lijnen). Gister trouwens pony gewassen met Cowboy magic, staart is wit man :oo

Leuke site!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:53

Hier ook rotweer hoor :)
Ben maar weer aan het knopen geslagen, moet nog een touwhalster maken voor een Belg :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:57

het is al heel de dag droog hier? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:00

Hier al de hele dag nat :+ Ik had mijn pony beter z'n 'shampoo' gegeven voor vandaag, kon ie zichzelf wassen :Y)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:01

hahaha _O-
das wel een goede inderdaad :P

Zondag worden Vie en Sil opgehaald...
Ik ga mee naar hilversum :j

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:34

VisibreTeam schreef:
hahaha _O-
das wel een goede inderdaad :P

Zondag worden Vie en Sil opgehaald...
Ik ga mee naar hilversum :j

Ohw droevige dag voor je dan :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:22

Avond :wave:

Rare, dubbele dag hier moet ik zeggen :\
Langs de ene kant: [MD] Rare zwellingen in lies

Maar langs de andere kant .. wassen ging super! Hij gedroeg zich wel weer als een mietje (iieeeee baasje, ik word nat!) maar hij stond wel helemaal los aan een lang touw en bleef braaf in de buurt .. denk niet dat hij het door had :+ Daarna nog wat met hem gespeeld om hem droog te krijgen .. Eerst gewoon los maar omdat ik niet wilde dat hij zou gaan stilstaan of rollen stak ik heel veel energie erin .. kreeg ook meteen heel veel energie terug :Y) Hij kan wel galopperen :P maar z'n kaars was ook snel uit :') Daarna nog wat met point to point gespeeld, ging leuk! :D Wilde proberen hem zo los te laten springen, maar ik was even rustig begonnen (omdat het nog maar de 2e keer is) en toen de balk er lag had meneer al geen zin meer :+ Hij had wel zin om ergens op te kruipen, uiteraard ... dus heb het blok nog eens uitgehaald. Daar is hij vanaf geflikkerd _O- 2x zelfs _O- En ik heb het op film :+ Straks of morgen maar topicje maken :Y) :))

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:10

Klinkt idd als een allergie voor dazen.. Stom om dat er nu óók bij te hebben.............
Gelukkig ging het wassen wel goed, hier vandaag twee paardjes ook gewassen (met CM), die zijn weer lekker schoon :D

Vandaag alleen wat werken aan de hand gedaan met pony, flink wat verzamelen gedaan en daarna er zelfs nog even op, was echt een bom haha _O- We hebben stukjes staan stuiteren haha.. Maar goed, naderhand nog even uitgelongeerd en liep duidelijk losser dan voor de training, dus is weer goed gegaan haha..

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:10

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:35

Hoi allemaal :wave:

Ben net terug van vakantie,
maar ik denk dat ik het toch niet ga halen om dit topic bij te houden :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:06

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:45

Bedankt :)
Oké, ik probeer nog te volgen hoor, zolang het vakantie is, geen probleem,
maar als school begint, weet ik het nog niet...

Ga ook proberen me dit weekend hier voor te stellen & vorige pagina's bijlezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:34

Hier nog wat gebeurt de laatste dagen? :+

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:56

Hm half, gister nog eventjes lange lijnen gedaan, nog een leuke piaffe uitgekregen :+
Hij doet trouwens uit enthousiasme echt een halve capriole _O- Eerst fok ik hem een beetje op (Niks slaan hoor, gewoon zelf enthousiast) dan zie je hem steeds meer op de achterhand komen daarna komt hij lichtjes omhoog waarop ik zeg JA (om voorwaarts te gaan) hij springt dan half de lucht in met een bokje erachteraan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:03

Whaha, lijkt wel cool :D Je kan het toevallig niet eens op film zetten? :P

Ik heb gisteren nog wat gesprongen met poon .. eens gewerkt met een rij verhoogde drafbalkjes (errug succesvol :+ ) en daarna een in-uitje. Die ging wel leuk voor de eerste keer :Y) Staat een topic van bij springen ;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:17

Nou wil het zelfs graag op beeld hebben.. maar onze camera filmt echt belabberd as hell!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:22

Nieuwe kopen :P
Ik ben recent weer gaan filmen met mijn oeroude compactje .. die filmpjes zien er nog niet zo slecht uit :') En dat ding heeft ookal vanalles meegemaakt, zit heel duidelijk iets van zand ofzo in (je hoort het gewoon kraken :+), de lens blijft wel eens hangen, dan duw je die gewoon terug :+, en dan doet ie het weer :') Geweldig ding vind ik het _O- (mijn nieuwe camera die gaf altijd van die irritantje schokjes, dus voor wat ik het gebruik, voor hier op bokt enzo, denk ik dat dit wel voldoende is :) ).

Het blok-topic en deze [SPR-ITP] Superpoon traint zichzelf! is gefilmd met die camera :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:31

Heb jij geld? (Al mijn geld gaat nu uit naar nieuwe pony, nieuw tuig, nieuwe deken etc.. _O- Die beesten kosten geld.. :') )

Leuk filmpje joh! Hij doet het echt goed hè?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:34

Ja joh, geld zat hier :+ Daarom gebruik ik mijn oeroude-eigenlijk-op-pensioen-zijnde-camera :Y) :))

Ik vind van wel :j Zeker gezien de omstandigheden (we hebben echt beide héél erg last van de insecten, is nog nooit zo extreem geweest ... ik word er letterlijk gek van, heel geïrriteerd en denk er zelfs over om van stal te verhuizen := Heb gewoon geen zin om wat met poon te gaan doen omdat we toch niet echt plezier kunnen hebben omdat er altijd wel iets rond ons zweeft :o ). Alhoewel ik er blijkbaar niks van ken, want 1 reactie in het topic vond ik toch niet zo leuk :o

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:27

Ja die zag ik al.. Denk dat diegenen eens met Cobe moet werken.. Volgens mij is het een paard met (behoooooooooorlijk) wat karakter, waar naar mijn mening jij prima mee om gaat! (moet je maar zeggen dat ze eens langs moeten komen om met hem te werken :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:34

Dank je :o
En ik weet het wel hoor :j Ze kennen hem gewoon niet ... Op de foto ziet hij er namelijk een stuk liever uit dan hij is :P Maar toch .. zo'n reacties zijn niet zo leuk :o Vooral dit stukje:
Citaat:
doe je ook nog andere dingen met hem? op een of andere manier lijkt hij een beetje uit gekeken op springen en doet hij het op je te pleasen.

De rest heb ik geen problemen mee, maar toen ik dit las had ik toch iets van .. ja, ik spring echt alleen maar met hem, elke dag, en hij doet dat echt alleen maar om mij een plezier te doen :j (hij zal zoiets doen om mij een plezier te doen ja.. vooral hij ... :') )

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:41

Ooh Sabine dat kan echt niet hoor, jij Cobe hater!

<<)

Nee maar ff serieus.. Niks van hun aantrekken, ze kennen hem en jou niet.. Gewoon ene oor in andere oor uit .Hoe makkelijk het ook klinkt, dat is het niet helaas.. Over een paar jaar ben je het vergeten :') Nee maar denk aan de goede momentjes en de lieve berichtjes, dat ene berichtje is niks bij al die leuke berichten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:42

Haha ja, ik haat mijn pony echt _O-
Maar ik weet het wel :Y) Ik doe mijn best :+

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:45

Ik ben van plan om mijn paard aan de hand "wat" te leren. Meneer is met pensioen. We rijden nog wel maar dat is buitenrijden of voor de fun. Nu wil ik dus graag wat met hem gaan doen, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Hij is dol op snoep dus de beloning zal wel goedkomen. Tips, schema's of andere zaken zijn van harte welkom.
En sorry voor het binnenvallen :P

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:58

Ik heb Chica maandag avond ook iets geleerd van op de grond :j
Als ik loop is het de bedoeling dat ze volgt, maar paardlief liep steeds vrolijk de andere kant op om me van daar uit te staan bekijken met een erg vreemde kop (a la: ze wordt gek ofzo :D)
Na een hele hoop bokken, stijgers, en ren je gek besloot ze dat die balk op de grond wele rg aantrekkelijk was om eens over te draven, tot mijn grote vreugde!
Tot ik der vroeg om er nog eens over te gaan... Stond ze me weer te bekijken!

Paard lief vind blijkbaar alles geweldig zolang ik het haar niet vraag.. 8)7
Ben even echt inspiratieloos met der hoor :')